Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe krijg ik de stappenteller in mijn health app op alleen watch?

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2019 08:57 PM)
13073 Weergaven
Tosja
Journeyman
Opties

Hoi, 

Sinds ik een Samsung telefoon heb (sinds 2 weken) telt mijn health app de stappen dubbel. Ik wil graag alleen de stappen tellen van mijn Galaxy Watch active en niet het totaal aantal stappen van de Watch en mijn telefoon.

Als ik in de health app bij stappen wil wisselen tussen device krijg ik alleen de opties mobiele telefoon of alle stappen. Hier staat mijn Watch dus niet bij helaas. 

Ik wandel ook weleens zonder telefoon en zou dus graag alleen mijn Watch stappen zien in de app.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Note: op mijn iPhone kon ik wel kiezen, het lijkt mij dat dit op mijn nieuwe Samsung telefoon ook moet lukken... 

Alvast bedankt! 

Spring naar oplossing
77 Antwoorden
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Hoe kan ik dat doen?
0 Likes
GerardMar
Journeyman
Opties

Samsung Health > Stappen Widget > Onder de grafiek staat: Alle Stappen (button) > Klik erop > Kies: Mobiele Telefoon > Daarna Drie Puntjes (rechtsboven) > Stappen Tellen Pauzeren. Kies daarna weer voor die BUTTON en kies dan weer voor Alle Stappen. Als het goed is worden de Gegevens van de Mobiele Telefoon niet meer geregistreerd omdat deze niet meer geteld worden.

0 Likes
AdriaanV
Pathfinder
Opties

@GerardMar  schreef:

Samsung Health > Stappen Widget > Onder de grafiek staat: Alle Stappen (button) > Klik erop > Kies: Mobiele Telefoon > Daarna Drie Puntjes (rechtsboven) > Stappen Tellen Pauzeren. Kies daarna weer voor die BUTTON en kies dan weer voor Alle Stappen. Als het goed is worden de Gegevens van de Mobiele Telefoon niet meer geregistreerd omdat deze niet meer geteld worden.

Helaas werkt het niet.

Bedankt voor de reactie.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wat werkt er niet? Lukt het niet om in te stellen of?

rsz-846676
0 Likes
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Alle stappen: 414
Mobiel: 14
Als ik mobiel uitzet en naar alle stappen ga staan er nog steeds 414.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan heb ik ook geen andere oplossing helaas. Je zou nog eens reset kunnen proberen, wellicht dat dat helpt.

rsz-846676
0 Likes
ranee
First Poster
Opties
Het is nu mei 2021 en is er nou al een oplossing voor dit probleem ?? Vandaag een nieuwe galaxy watch 3 gekocht en ook hiermee het zelfde probleem,geen aparte stappen van alleen de watch,,
0 Likes
Maurice1
First Poster
Opties

Hoi Tosja,

Ik moet je teleurstellen. Die update wordt al beloofd sinds de Gear S3. Ik heb inmiddels de Watch 4 en nog steeds geen update. Veel beloven weinig geven doet de gekken in vreugde leven!

0 Likes
Marco-040
First Poster
Opties
Inmiddels november 2021, nog geen oplossing. Dit kan toch geen mega update zijn, waarom doen jullie er niks mee Samsung?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Marco-040, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community!

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven wij ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaringen zal er regelmatig een update worden uitgerold.

Heb je dit via de Samsung Members-app ook als suggestie doorgegeven? Deze wordt direct doorgestuurd naar onze R&D afdeling en mogelijk dat dit via een toekomstige update alsnog wordt toegevoegd.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200