Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Health tussentijden en Spotify verstoren elkaar

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2023 01:03 PM)
210 Weergaven
Rogier1972
Pioneer
Opties

Hoi,

Gisteren hardgelopen met mijn Watch 6 Classic, met een gedownloade podcast die ik via Spotify afspeelde. Dat lukte, maar als ik de kilometertijd doorkreeg van Samsung Health, ging de podcast er dwars doorheen (voorheen stopte die altijd) en daarna stopt hij dan wel opeens. En vervolgens moet ik hem weer handmatig (niet echt fijn tijdens lopen) aanzetten, wat ook niet heel soepel gaat. 

Iemand anders deze ervaring?

groeten,

Rogier

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rogier1972
Pioneer
Opties
Vanmorgen weer getest, de tussentijden worden nog steeds door de podcast heen geblerd, maar dan stopt Spotify, na 10 seconden gaat hij weer aan en vanmorgen bleef hij ook aan. Dus voorlopig opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Stuur even Feedback je telefoon van deze situatie. Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback. Leg goed in detail uit hoe je dit ervaarde op je watch. Met deze informatie kunnen de ontwikkelaars de situatie verbeteren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Rogier1972
Pioneer
Opties
Vanmorgen weer getest, de tussentijden worden nog steeds door de podcast heen geblerd, maar dan stopt Spotify, na 10 seconden gaat hij weer aan en vanmorgen bleef hij ook aan. Dus voorlopig opgelost.
0 Likes
Rogier1972
Pioneer
Opties
Vanmorgen was het weer hommeles met Spotify op de Watch 6. Door de Healthmeldingen heen en soms spontaan stoppen. Ik stuur een feedback.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de Watch ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je Watch maar zet deze niet direct terug en stel je Watch in als nieuw. Installeer de apps apart vanuit de Google PlayStore

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rogier1972
Pioneer
Opties

Hoi Martijn,

Dank voor je reactie. Ik heb dat deze week gedaan. De apps weer opnieuw geïnstalleerd als 'nieuw horloge', maar tijdens het hardlopen hapert Spotify toch. Hij reageert heel traag op de play en pause button dus je weet ook niet wat je nu als laatste hebt geactiveerd. Het gebeurt sowieso als je ook gelijktijdig Samsung health gebruikt, maar volgens mij reageert hij ook gewoon slecht en valt soms spontaan uit. Het gaat dus om podcasts die ik heb gedownload op het horloge. En ik zit ook niet aan mijn oortjes waardoor daar mogelijk iets mis gaat.

Op mijn vorige watch kon ik Poddy gebruiken voor podcasts, ook niet ideaal, maar die is nu niet meer beschikbaar. Wie weet een goede app die gedwonloade podcasts kan afspelen zonder storen, is eigenlijk mijn vraag.

Groeten,

Rogier

0 Likes