Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS Galaxy Watch 4 werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2023 08:08 PM)
752 Weergaven
eduardboonstra
Journeyman
Opties
Ik heb mijn Galaxy Watch nu twee keer opgestuurd voor reparatie omdat het GPS niet werkt. Het GPS symbool blijft als ik buiten ga hardlopen altijd knipperen. Wanneer ik een rondje van 8 km hardloop, geeft het horloge aan dat ik 7 km of minder heb hardgelopen. Er is echt iets mis. Ik heb het horloge twee keer teruggekregen van de service met de mededeling dat er niets aan de hand is. Ik heb niets aan de instellingen gedaan. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Ik heb nog garantie. Groet, Eduard
13 Antwoorden
eduardboonstra
Journeyman
Opties
Dat zijn hele goede tips die ik ga overwegen. Maar is het niet zo dat dit een probleem is dat Samsung, of verkoper Coolblue, dat voor mij moet oplossen. Ik heb toch recht op een goed werkend horloge zonder apps van derden te hoeven gebruiken?
0 Likes
eduardboonstra
Journeyman
Opties
Bedankt voor de verduidelijking. Wordt zeer gewaardeerd.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Zorg dat je pas buiten de GPS aanzet. Wanneer je dit binnen al doet en vervolgens naar buiten gaat stoort dit vaak op een of andere manier. Zolang je horloge in de buurt en verbonden is met je telefoon pakt deze ook het GPS netwerk op via je telefoon. 

eduardboonstra
Journeyman
Opties
Zojuist pas buiten GPS aangezet met mijn via Bluetooth verbonden telefoon in de buurt. Het GPS lampje blijft na 5 min wachten knipperen en is er geen signaal. Wat ik ook niet begrijp is dat als mijn GW4 geen GPS signaal heeft, het ook niet overneemt van mijn telefoon die ik bij mij heb met hardlopen. Die registreerd de km en hartslag van mijn Polar 9 wel goed.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je op je telefoon dan wel je GPS aan staan?

eduardboonstra
Journeyman
Opties
Jazeker, En die GPS doet het prima. Is een Samsung telefoon
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je het horloge ook al eens gereset? 
En dan bedoel ik in dit geval een hard reset dus niet via de instellingen op het hologe of de telefoon?

eduardboonstra
Journeyman
Opties
Jazeker, maar ook dat helpt niet. Zelfde GPS probleem.
0 Likes
eduardboonstra
Journeyman
Opties
Waar GPS Fix geeft na 5 minuten buiten aan: Fix: 0 , Found 0 Waiting.....
0 Likes