Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Wallet instellen op Galaxy Watch 4 & 5

(Onderwerp aangemaakt op: 10-02-2022 01:50 PM)
74174 Weergaven
Frits Blok
Journeyman
Opties

Ik heb een Galaxy Watch4 nieuw in gebruik. Het lukt mij niet om Google Pay te activeren op de Watch4. Google Pay werkend krijgen op mijn telefoon is geen probleem. Alleen welke stappen moet je volgen om de Watch4 werkend te krijgen? Ik begin met Google Pay op de Watch4 en die linkt dan door naar je telefoon. Bij het afronden van die stappen krijg ik altijd een foutmelding.

Spring naar oplossing
471 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MarcelKraan, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je Google Pay ook ingesteld onder een sneltoets? Open de Wearable-app en ga naar: Instellingen Horloge > Geavanceerde instellingen en onder het kopje sneltoets kan je Google Pay programmeren.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
tim_verkerk
First Poster
Opties

Ik heb rabobank gekoppeld aan me pay op me telefoon maar het lukt niet op me watch wat moet ik doen haha

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @tim_verkerk, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Ik heb je topic even verplaatst naar een andere thread waarin ook andere Members aanwezig zijn met vragen en tips over Google Pay en de Rabobank.

Hopelijk kom je met de tips uit dit topic weer een stap verder 😇

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
sammy2018
Explorer
Opties
Bij mij werkt het ook niet zowel als op mijn telefoon niet als op mijn watch 4 , contact gehad met de rabobank en die zeggen al 3 dagen dat het aan een storing ligt. Ik heb idd ook het juiste kaartnummer uit mijn raboapp.
Als ik het via de raboapp doe geeft hij het volgende aan, zie eerste foto en doe ik het direct in de Google pay app dan krijg ik het volgende (zie 2de foto).
We hebben het zojuist ook op de telefoon van mijn man gedaan en daar lukte het in 1 keer. We doen precies hetzelfde
Screenshot_20220531-230137_Samsung Internet.jpgScreenshot_20220601-114423_Google Play services.jpg
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
En alles is up to date? Ook op je horloge? Dus via de play store op je horloge geüpdatet? En de beschrijving van hierboven goed gevolgd?
0 Likes
sammy2018
Explorer
Opties
Ja alles up to date, nu lijkt het erop dat mijn horloge het wel doet, maar mijn mobiel komt weer met dezelfde meldingScreenshot_20220601-114423_Google Play services.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is het inmiddels nog gelukt om de pas van je Rabo toe te voegen? Zelf heb afgelopen weekend Revolut toegevoegd en heb hiermee ook mijn eerste betaling gedaan via de Watch.

GP en Revolut.jpg

Houden jullie ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
lausbub
Explorer
Opties
Beste Martijn. Ja het is gelukt met de snel toets. Dan doet hij het perfect
Jurjen74
Apprentice
Opties

Ik heb net een Galaxy Watch 4, helemaal geüpdatet, Google Pay geïnstalleerd, maar kan de Rabobank betaalpas niet selecteren voor gebruik op het horloge. Wel een creditcard. Ik gebruik al enige tijd Google Pay met de Rabobank op mijn S21 ultra.

Geen idee wat de oplossing kan zijn. Iemand hier wel? 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jurjen74, goedemiddag. 

Is het met de tips uit dit topic je nog gelukt om de pas ook op je Watch te krijgen? Welke melding krijg je te zien?

Groeten,

Martijn

0 Likes