Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Account instellen op Watch4

(Onderwerp aangemaakt op: 04-07-2022 07:46 PM)
6696 Weergaven
ronopa
First Poster
Opties

Ik heb sinds kort de smartwatch galaxy watch4 classic.  Als ik op de horloge de play store wil openen dan vraagt de horloge een google account toe te voegen aan de horloge. Als ik op volgende druk  dan wil hij een google account kopiëren van de telefoon. Hij maakt dan verbinding met de telefoon(s9+). Op de telefoon staan blijkbaar 2 accounts. Een @Home.nl en een @gmail.com. als ik een van beiden aanklik krijg ik de melding:je identiteit verifiëren.  Google.com moet je identiteit verifiëren.  Naast de melding staat het patroon van een vingerafdruk. Ik kan hier verder niets doen en na enige tijd krijg ik de melding. Time out bereikt voor vingerafdruk. Ik heb nooit beveiliging middels vingerafdruk ingesteld. Weet iemand een oplossing

0 Likes
Spring naar oplossing
51 Antwoorden
jrb1980
Student
Opties
Hallo.
Het betreft een s22 ultra.
Na diverse keren proberen, werkte het opeens wel. Geen idee waarom. Was de volgende dag, toen werkte het opeens.

Mvg jim
Olav
Student
Opties

Mijn zoon van 13 heeft recent een Samsung Watch4 gekocht. Nu wil ik zijn eigen Google account, wat hij ook op zijn Samsung A22 gebruikt, op het horloge gebruiken maar dat lukt absoluut niet.

Ik krijg steeds de melding dat het Google account niet gekopieerd kan worden, ik heb al van alles geprobeerd zoals horloge resetten en opnieuw beginnen etc.

Zijn Google account wordt door mij beheerd via Family Link aangezien hij dus minderjarig is. Kan dit de problemen veroorzaken? Zoja, hoe dan op te lossen?

Olav Janssen

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Gewoon dat Family Link eruit halen lijkt mij de oplossing.

Ik heb het ook even opgezocht en deze combinatie werkt gewoon niet.

Zie dit topic:

https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-Watch/Watch-4-does-not-work-if-you-have-FAMILY-LINK-INSTA...

Misschien dat je hier een workaround kan vinden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Olav
Student
Opties

Beste Patrick,

na mijn post hier heb ik zelf ook wat verder gezocht en kwam dit ook inderdaad tegen. Ik ben nu bezig met Google om hier een oplossing voor te krijgen. Bizar dat dit niet werkt, maar daar kan Samsung dus helemaal niks aan doen.

Bedankt voor de reactie!

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou gewoon via de Samsung Members App > Ondersteuning > Foutrapporten een Foutrapport indienen en daarnaast via Google ook Error reports versturen en met hun praten hierover en zorgen dat ze met een update komen om dit op te lossen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Raymond06
First Poster
Opties

Mijn Galaxy 4 heeft paar  weken normaal gewerkt. Na een software update is mijn Google account niet meer te koppelen. Dit is kennelijk een bekende probleem. Horloge heb ik tientallen keren al gereset. Helpt totaal niet. 

Op mijn Samsung A7 (2018) heb ik ook verschillende dingen geprobeerd oa Google account verwijderd en een andere account geprobeerd. Niks helpt.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Raymond06, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Is het je intussen nog gelukt om je Google-account opnieuw in te stellen op je Watch? Krijg je een melding te zien op je Watch of telefoon? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Raymond06
First Poster
Opties

Nee is mij niet gelukt, blijf meldingen krijgen op de telefoon dat account niet gekopieerd kan worden. 

Echt van alles al geprobeerd. Leek eerst vast te lopen op beveiliging (vingerprint/gezicht herkenning). Maar ook na uitzetten blijft de reactie precies hetzelfde.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je je Google-account ook al eens opnieuw ingesteld op je telefoon? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Raymond06
First Poster
Opties

heb mijn account volledig verwijderd gehad.

heb een bestaande account van mijn zoon gebruikt

En ook een nieuwe google account aangemaakt.

Niks gaf een andere resultaat.

0 Likes