Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Garantie samsung slecht

(Onderwerp aangemaakt op: 04-07-2022 10:43 AM)
332 Weergaven
motor
Student
Opties

Heb een smartwatch 4 en deze ging steeds in zwemmodus zoals velen al hebben gehad.

Hij viel buitennde garantie en er moet een nieuw moederbord en behuizing komen ?? Meerdere moederborden defect is een fabricage fout !!

Reparatie kosten hoger dan een nieuwe ??

Product heeft volgens het europeesche hof een langere levensduur dus nog wettelijke garantie.

Had van samsung toch wel een nieuwe verwacht en op zijn minst coulance.

Nu moet ik 37 euro betalen om een defect toestel terug te krijgen.

Lang leve de rechtsbijstand verzekering.

Zal een mooie revieuw schrijven over de service van Samsung.

Wie heeft er deze ervaring ook.

Mvg Remco

0 Likes
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Wat is je reparatienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
motor
Student
Opties
 iRMADRSA17631014 
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @motor, thanks! Ik heb even meegekeken en begrijp natuurlijk wel dat je ervan baalt. Er is standaard sprake van twee jaar fabrieksgarantie maar wanneer er een bepaalde vorm van gebruiksschade wordt geconstateerd, komt deze te vervallen en zullen er de nodige kosten bij een reparatie komen kijken. De levensduur van een product is overigens van vele factoren afhankelijk en dat staat hier in deze kwestie eigenlijk los van. In ieder geval, mijn excuses voor het ongemak en bij vragen (en voor advies) ben je uiteraard welkom. 

Groeten,

Joey

motor
Student
Opties
Wat is de gebruiks schade dan ?? Hier heb ik niks over gehoord..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit is slechts een voorbeeld maar stel voor dat je hele apparaat vol krassen zit dan is dat een reden voor hun om de garantie te laten vervallen. Zo werkt nou eenmaal helaas.
motor
Student
Opties
Maar heb nog steeds geen antwoord wat de oorzaak is ?? Blijft allemaal lekker vaag. En ontwijkend.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik werk niet voor Samsung he, ben ook maar een forumlid. Ik vertel je alleen waardoor de garantie kan vervallen. Gebruikersschade, denk aan krassen en andere beschadigingen. 1 krasje zal niks uitmaken natuurlijk maar als er heel veel zijn dan is het een ander verhaal.

Je weet zelf het beste in wat voor staat het horloge was🙂
Member_Richard
Journeyman
Opties

Hallo @motor ,

Inmiddels is er al wat tijd verstreken sinds je deze post gemaakt hebt. 
Ik loop ook tegen hetzelfde aan nu. 
Een defect in het moederbord van de Watch wat niet door de gebruiker of door verkeerd gebruik kan komen.  De Watch is 2,5jaren oud waardoor die buiten de fabriekgarantie valt. Dit lijkt mij een prima voorbeeld wat wel onder de wettelijke garantie valt. Van een watch mag je toch zeker verwachten dat die 3 tot 5 jaar mee gaat. 

Hoe is het bij jou afgelopen?
Is het gelukt om de reparatie onder wettelijke garantie vergoed te krijgen?

Met vriendelijke groet,
Richard 

0 Likes
motor
Student
Opties
Nee helaas, een andere gekocht.
0 Likes