op 04-07-2022 07:46 PM - laatst bewerkt op 02-08-2022 12:31 PM door MartijnK
Ik heb sinds kort de smartwatch galaxy watch4 classic. Als ik op de horloge de play store wil openen dan vraagt de horloge een google account toe te voegen aan de horloge. Als ik op volgende druk dan wil hij een google account kopiëren van de telefoon. Hij maakt dan verbinding met de telefoon(s9+). Op de telefoon staan blijkbaar 2 accounts. Een @Home.nl en een @gmail.com. als ik een van beiden aanklik krijg ik de melding:je identiteit verifiëren. Google.com moet je identiteit verifiëren. Naast de melding staat het patroon van een vingerafdruk. Ik kan hier verder niets doen en na enige tijd krijg ik de melding. Time out bereikt voor vingerafdruk. Ik heb nooit beveiliging middels vingerafdruk ingesteld. Weet iemand een oplossing
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-07-2022 12:54 PM
Ik heb het probleem kunnen oplossen(denk ik😁)
Bij de bovenste bijgevoegde schermafdruk staat bij je identiteit verifiëren een afbeelding van een vingerafdruk. Na enige tijd kreeg ik de melding: time-out bereikt voor vingerafdruk. Wat vreemd is, is dat ik nooit beveiliging met vingerafdruk heb ingesteld dus ik heb daar geen acht op geslagen. Uiteindelijk toch maar eens in de instellingen gekeken en daar zag ik dat vingerafdrukken geactiveerd was en er zelfs de melding was dat een vingerafdruk ingesteld was. Ik heb die ingestelde vingerafdruk verwijderd, watch gerest wear app verwijderd en weer geactiveerd. En ik heb een account kunnen kopiëren naar de watch
op 03-04-2022 11:09 AM
Hallo,
Ik heb een nieuwe Samsung Watch 4 gekocht. Ik krijg echter mijn google account niet gekoppeld in de 'galaxy wearable' app op de telefoon en daarmee ook niet op het horloge. In de app ga ik naar instellingen horloge / account en back up / google account/ Als ik vervolgens klik op google-account toevoegen komt de melding 'Kan uw google-accounts niet kopieren'. Heb inmiddels al van alles geprobeerd. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
op 05-04-2022 05:33 PM
Hi @Sven Voorbergen, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Is het je intussen nog gelukt om je Google-account in te stellen op je Watch? Met wat voor telefoon heb je de Watch gekoppeld? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?
Groeten,
Martijn
op 05-04-2022 06:00 PM
Met een A20e. Ik heb heel vaak geprobeerd. Daarnaast Watch gereset en app opnieuw op de telefoon gezet krijg het gewoon niet voor elkaar. Heb je een oplossing?
op 07-04-2022 09:59 AM
op 08-04-2022 07:18 AM
Ik zal wat je beschrijft proberen.
op 10-04-2022 09:24 AM
Helaas. Heb je google account verwijderd en er opnieuwe opgezet en ook Horloge opnieuw gereset, maar lukt nog steeds niet.
op 10-04-2022 10:07 AM
Ben er volgens mij in middels achter. Het heeft denk ik te maken met het google account van mijn zoon. Hij is moinderjarig. En ik heb familylink geactiveerd. Heb mijn eigen google account op de telefoongezet en nu doet hij het wel .
op 23-04-2022 10:04 AM
ik heb mijn galaxy watch 4 classic opnieuw ingesteld maar ik krijg mijn google account niet meer gekopieerd.
Ik krijg de foutmelding dat Samsung Wear het account niet kan kopiereren zonder enige uitleg.
Meerdere keren watch gereset en de app op de telefoon opnieuw ingesteld, telefoon opnieuw opgestart.
Niks helpt. Het heeft allemaal wel gefunctioneerd.
Wat is de oplossing voor dit probleem?
mvg Jim
Galaxy Watch4 Classic #google
op 25-04-2022 05:14 PM
Hoi Jim, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Is het je nog gelukt om je Google-account opnieuw in te stellen op je Galaxy Watch? Met welke telefoon heb of wil je de Watch koppelen?
Groeten,
Martijn