Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen melding lezen via smartwatch active 2

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2022 02:37 AM)
357 Weergaven
Murrie
First Poster
Opties

Hi, ik heb een probleem met mijn smartwatch samsung active 2, sinds ik de update heb gedaan op mijn androide Samsung s21 (Android 12 versie) werkt mijn smartwatch niet meer zoals het was. De  meldingen van whatsapp op de smartwatch kan ik ze niet meer teruglezen en/of beantwoorden, wel geeft het aan dat ik terug moet kijken op mijn telefoon. Dit vindt ik raar want ik ontvang,  lees en antwoorden berichten van fb messenger. Kan iemands mij hierover wijs maken. Want ik kom er niet uit. Ligt het aan de update van mijn telefoon, die van Android 11 naar 12 versie is gegaan? Of?  Misschien is er een oplossing die ik nog niet ontdekt heb. Is iemand hiermee bekend met dit probleem? Thanks alvast voor jullie hulp!!

0 Likes
12 Antwoorden
Murrie
First Poster
Opties

Kijk dit krijg ik te zien steeds 

20220110_175944.jpg

20220110_175952.jpg

0 Likes
Murrie
First Poster
Opties

Hoe moet ik de foutrapport indienen heb je een link waar ik het kan aanklikken ? 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat kan je via je telefoon doen, via de Samsung Members-app. Jouw telefoon stuurt dan namelijk ook een log mee naar de R&D afdeling en zal het wachten zijn op een update. Is het een Samsung telefoon? Anders kan je geen foutrapport indienen en zal je moeten wachten op een update van de Wearable-app of Watch.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes