Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung watch 5 water reminder

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2023 06:18 PM)
590 Weergaven
Techi3
Apprentice
Opties
Hallo,

Voor mijn gezondheid moet ik water drinken helaas krijg ik bij de samsung Watch 5 geen drink water reminder en moet ik een aparte app hiervoor installeren.
Een kennis van mij heeft een goedkope smartwatch en krijgt van de Samsung health app een melding op haar watch dat ze water moet drinken.
Kan zoiets simpels ook niet toegevoegd worden bij de Samsung watch 5?
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Je kunt op je telefoon een herinnering instellen om water te drinken. U ontvangt dan een melding op uw horloge.

Screenshot_20230922_193500_Samsung Health.jpg

Screenshot_20230922_222117_sysui.png

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
JMOR80
Apprentice
Opties
Hoi @MartijnK

Heb ik inderdaad gedaan (terugzetten) en de softwareversie is volledig up-2-date.

Sinds gisteravond krijg ik nu wel ineens consequent elk uur een melding, alleen varieert de tijd binnen het uur wel (dus bijvoorbeeld soms om XX:19 en dan weer om XX:54 en zo). Maar daar, ook al weet ik niet hoe dat komt, heb ik niet zo'n moeite mee verder.

Dank voor je reactie!

Groeten,
Jessica

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Techi3
Apprentice
Opties
Dan heb je ook geen digitale watch nodig en neem gewoon een opwindbare.
Niet elk mens heeft jouw luxe baan andere hebben een baan dat ze continu moeten sleutelen of achter machines staan en hebben niet de gelegenheid om even het flesje op hun bureautje bij hun bed te pakken zoals jij.
De vraag is neergelegd als serieuze upgrade van de app als toegevoegde waarde voor een ieder.
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Je kunt op je telefoon een herinnering instellen om water te drinken. U ontvangt dan een melding op uw horloge.

Screenshot_20230922_193500_Samsung Health.jpg

Screenshot_20230922_222117_sysui.png

0 Likes
Techi3
Apprentice
Opties
@Neo001, Bedankt ik heb dat geprobeerd maar krijg nu alleen telkens alleen een melding of mijn telefoon maar niet op de watch5.
0 Likes
Techi3
Apprentice
Opties
Ok dan, het is gelukt!
Het werkt fantastisch en krijg zelf ook nog een reminder met tril en geluid.
Ik heb meer dan 12 instellingen zowel op de telefoon en op het horloge moeten doorvoeren van toestemmingen waarna het is gaan werken. Ik weet echter niet welke essentieel was.
Ik deed dit omdat Neo001 aan gaf dat het wel degelijk werkt.
Bedankt iedereen voor de hulp.
JMOR80
Apprentice
Opties
Hallo Techi3! Het is alweer even geleden voor u, maar weet u de stappen die u hebt gedaan misschien nog? Ik heb hier het issue dat ik soms wel, soms niet de water drink melding op mijn horloge zie verschijnen (Watch 5 ook), dus ik denk dat ik nog eens naar mijn settings moet kijken maar het zou helpen als ik een richtlijn heb 😃
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JMOR80, goedemiddag.

Is jouw Watch verder up-2-date? En heb je de Watch zelf al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Zet bij het opnieuw instellen ook geen back-up terug. Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
JMOR80
Apprentice
Opties
Hoi @MartijnK

Heb ik inderdaad gedaan (terugzetten) en de softwareversie is volledig up-2-date.

Sinds gisteravond krijg ik nu wel ineens consequent elk uur een melding, alleen varieert de tijd binnen het uur wel (dus bijvoorbeeld soms om XX:19 en dan weer om XX:54 en zo). Maar daar, ook al weet ik niet hoe dat komt, heb ik niet zo'n moeite mee verder.

Dank voor je reactie!

Groeten,
Jessica