op 03-01-2018 06:58 PM
Ik gebruik de HR metingen op mijn Gear S3 frontier voor twee doelen: ten eerste tijdens het sporten en ten tweede tijdens mijn slaap (om te zien in wat voor mate ik herstel van mijn trainingen). Tijdens trainingen meet hij het continue, tijdens mijn slaap om de 10 minuten.
Dit werkte prima tot de Tizen 3.0 update. Tijdens (fiets) trainingen lijkt hij het nog maar een paar keer te kunnen meten waardoor het vooral horizontale lijnen zijn. Tijdens mijn slaap meet hij het in plaats van iedere 10 minuten nog maar een handvol keren per nacht.
Om dit te illustreren een voorbeeld van een training onder Tizen 2.3.2.3:
En nu onder 3.0.1:
Ben ik de enige die hier problemen mee heeft? Iemand tips? Een factory reset heb ik al gedaan en ik heb het horloge ook al aan de binnenkant van mijn pols gedragen maar dat helpt niet (maar slaapt wel fijner!).
op 22-06-2019 04:13 PM
Ik heb echt alles geprobeerd. Het is laagje zweet dat de meting doet stoppen of compleet foutief is. Apps, bandjes etc helpt niet. Alleen horloge af schoonmaken en dan heb ik weer 15min hartslag. Daarna weer hetzelfde.
Echt jammer. Geen samsung meer voor mij. Geen idee of Apple beter werkt. Anders naar Garmin.
op 22-06-2019 04:23 PM
Gaat een Garmin daar beter mee om dan?
op 10-11-2020 07:44 AM