Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

galaxy watch verliest Bluetooth verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2019 04:53 PM)
55538 Weergaven
David01
Explorer
Opties

Ik kocht onlangs een Samsung galaxy watch. De bluetoothverbinding wordt steeds verbroken wanneer mijn smartphone vergrendeld wordt. De galaxy wearable app wordt dan gesloten waardoor de verbinding ook verbroken wordt. De bluetoothverbinding wordt niet automatisch hersteld, enkel handmatig via de app. Hierdoor krijg ik ook geen meldingen door op de watch. Ik heb al alle instellingen doorlopen, maar vind niet wat de fout is.

Kan er iemand advies geven?

 

Spring naar oplossing
122 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

@David01,

 

Heb je een reparatienummer voor mij? Dan kijk ik even wat ze precies hebben gedaan.

rsz-846676
0 Likes
David01
Explorer
Opties

De reparatienummer is: iRMADRSA15905767

Intussen heb ik mijn smartwatch opnieuw ter reparatie moeten opgeven. Ik heb nu geen beeld meer. 's Avonds uitgedaan om te gaan slapen en 's ochtends geen beeld meer... Als ik op de knop duw, komt er een enkel een groene waas op het scherm.

Als er een mogelijkheid bestaat om mijn geld terug te krijgen, zou ik dat heel fijn vinden. 

Ik vind dat ik veel geld betaald heb voor een smartwatch die nog geen moment gedaan heeft waarvoor ik het gekocht heb.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als blijkt dat de monteurs hem niet kunnen repareren, wordt er gekeken naar een alternatieve oplossing. Geld terug kan ik helaas niet voor je regelen.

rsz-846676
0 Likes
David01
Explorer
Opties

Beste,

 

Ik heb vandaag mijn smartwatch terug gekregen na reparatie. Spijtig genoeg is het nog steeds hetzelfde liedje. De bluetoothverbinding wordt niet automatisch gemaakt. Ik krijg bijgevolg geen enkele melding op het uurwerk. Het is reeds de tweede keer dat het uurwerk is opgehaald en nagekeken. 

Ik heb door de jaren heen al veel toestellen gekocht van Samsung en ben altijd tevreden geweest. Maar dit vind ik echt niet fijn. Ik koop een duur toestel dat niet doet wat het moet. Ik voel mij ook niet echt serieus genomen. 

Graag zou ik willen vragen om een alternatieve oplossing. Ik kan nog begrijpen dat ik mijn geld niet kan terugkrijgen, maar ik ben ook niet van plan om het uurwerk steeds opnieuw op te sturen.  Misschien is een waardebon ter waarde van het uurwerk mogelijk? Dan koop ik mij wel iets anders van Samsung, maar met dit uurwerk ben ik echt niets.

 

David

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @David01,

 

Dan zou het reparatiecentrum moeten constateren dat de Watch niet te repareren valt. Alleen dan kunnen we kijken naar een alternatieve oplossing. 

rsz-846676
0 Likes
David01
Explorer
Opties

Het is dus mijn woord tegen dat van de reparatiedienst? Op welke manier kan ik dan bewijzen dat mijn bewering klopt? Ik geef al van in het begin aan dat de bluetoothverbinding niet werkt. Ik heb al alles geprobeerd, maar niets helpt. Al twee keer is de smartwatch opgehaald en is er enkel nieuwe software op gezet. Wat ik bovendien zelf al gedaan had. Ik blijf met een smartwatch zitten die niet doet waar ik ze voor gekocht heb. Ik krijg geen meldingen door en de app registreert niets van de samrtwatch. Zoals ik eerder al gezegd heb,  heb ik uiteindelijk veel geld betaald voor een uurwerk dat enkel de datum en het uur weergeeft. Ik ben al ten rade geweest bij de Fnac waar ik het uurwerk gekocht heb, maar daar kunnen ze mij niet verder helpen. Ik vind dit echt niet kunnen en voel mij echt bedrogen. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

De monteurs testen het toestel uitvoerig bij het reparatiecentrum, dus als de verbinding daar wel tot stand blijft, dan kan het eventueel aan het toestel liggen waarmee hij is verbonden.

 

Heb je daar al eens naar gekeken?

rsz-846676
0 Likes
David01
Explorer
Opties

Ik gebruik de bluetoothfunctie van mijn smartphone bijna dagelijks, zowel voor de koptelefoon, de bluetooth speaker als voor Netflix via de Google Chromecast. Bij al die toestellen heb ik nog nooit een probleem ervaren. Ik heb dit in eerdere berichten ook al proberen duidelijk maken. Ik weet echt niet wat ik nog moet doen om jullie te overtuigen...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Meer kan ik er ook niet van maken, als ze het probleem niet kunnen reproduceren, kunnen ze ook geen reparatie uitvoeren. Je kunt eventueel nog langs een servicepunt gaan om daar te laten zien wanneer en hoe het gebeurt, dan kunnen ze wellicht gerichter zoeken.

rsz-846676
0 Likes
David01
Explorer
Opties

Dat is duidelijk, hé. Wat mij betreft mijn laatste aankoop bij Samsung.

Ik luister nog eens bij Test-aankoop wat ik nog kan doen.

0 Likes