Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 6 classic bandjes blijven niet vastzitten.

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2023 07:06 PM)
1149 Weergaven
HansSpaans
Apprentice
Opties
Ik heb nu een week de Galaxy watch 6 classic in mijn bezit. Mooie smartwatch alleen de bandjes zijn vreselijk. Ik heb meerdere originele leren bandjes van Samsung nu geprobeerd en allen gaan ze makkelijk los bij de connector en de watch. De nieuwe sluiting is een goede oplossing voor het wisselen van bandjes alleen zo raak je makkelijk je watch kwijt. Alleen de fabric band die ik erbij kreeg zit stevig vast. Wat moet ik hiermee doen?
0 Likes
29 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit lijkt me echt extreem vervelend. Ik heb het topic doorgezet naar de moderators en die gaan kijken wat hier gedaan kan worden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @HansSpaans,

Goed dat je dit laat weten. Houd je het knopje van het bandje ingedrukt als je deze erop gaat plaatsen? Hiermee zou je het bandje correct moeten kunnen plaatsen.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
HansSpaans
Apprentice
Opties
Ja uiteraard. Hij zit dan ook vast. Maar bij het dragen gaan ze weer los. Heb dit nu bij 3 bandjes geprobeerd.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Blijft het knopje verder niet ingerukt staan? Hoor je een klik als deze vast zit?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
HansSpaans
Apprentice
Opties
Jazeker hij klikt vast. Maar ondanks dat gaan ze los.
0 Likes
RuudStegers
Journeyman
Opties

@DaphneG Ik heb hetzelfde met het standaard bandje van de Galaxy Wear 6 Classic. Het band gaat al met heel beperkte druk op het knopje los en blijkbaar gebeurt dat af en toe als ik het horloge draag. Zonder enige druk op de knop zit het band goed vast.

Is hier een oplossing voor of moet het bandje worden omgewisseld?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_exaKjDs, goedemiddag.

Klikt het bandje wel goed vast als je deze plaatst? En waar heb je de Watch aangekocht? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
RuudStegers
Journeyman
Opties
Hallo Martijn,

Dank voor je reactie. Het bandje zit goed vast (hoewel er geen hoorbare klik is). Ik kan er kracht op uitoefenen, zonder dat deze los gaat, zolang ik niet aan het knopje zit. Maar tijdens het dragen gaat het bandje regelmatig los. Vooral als ik bijvoorbeeld een jas aan heb waardoor het klokje tegen mijn pols wordt gedrukt. Het is altijd dezelfde kant die los gaat.

De watch heb ik bij Samsung op de website gekocht.

Groet Ruud
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te vragen wat de mogelijkheden hierin zijn, heb ik nog wel wat extra informatie nodig. Graag ontvang ik dan het ordernummer samen met het IMEI nummer van je Watch, je kan me deze via een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) toesturen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes