Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Krijg geen whatsapp meldingen op watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 11-08-2023 11:57 AM)
2421 Weergaven
Thijsradijs013
Pioneer
Opties
Hallo allemaal, Ik krijg geen whatsappmeldingen meer op mijn Galaxy watch 4. De meldingen staan aan op zowel mijn telefoon als mijn horloge. De app verwijderen en er opnieuw opzetten werkt voor een dag en daarnaast krijg ik ze weer niet. Ik kan me herinneren dat ik op mijn horloge een keer bij een whatsapp melding op blokkeren heb gedrukt. Ik neem aan dat ik die kon deblokkeren door de app meldingen voor whatsapp aan te zetten. Weet iemand hoe ik misschien deze kan deblokkeren of de meldingen weer aan kan zetten???
0 Likes
15 Antwoorden
StenBastiaans
Pioneer
Opties
Goedendag, Thijsradijs. Kunt u eens naar Instellingen gaan en dat
Apps > WhatsApp > Meldingen.
En daar eens door heen scrollen En kijken wat aan staat Ja Nee En dit op jou gevoel goedzetten.

Werkt dit niet? Ontvang ik graag een bericht terug
Thijsradijs013
Pioneer
Opties
Hallo Sten. Als ik in de wear app op whatsapp druk krijg ik geen optie met meldingen. Ik vind het ook raar dat ik vanochtend nog wel meldingen kreeg maar nu niet meer
0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Ik heb hier ook last van, heel gek. Ik gebruik de galaxy watch 6 maar dat zegt dus niet zo veel in dit geval.
Thijsradijs013
Pioneer
Opties
Hoi Stefan, Ik neem aan dat jij ook al hebt gekeken of je meldingen aanstaan. Ik vind het erg raar aangezien het pas wel werkte. Als ik whatsapp van mijn telefoon afgooi en er weer opzet werkt het weer even. Na een paar uur krijg ik dan weer geen meldingen. Misschien kun jij dit ook proberen en kijken of hetzelfde gebeurd?
0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Ik heb ook alles geprobeerd wat jij ook hebt gedaan maar met geen resultaat, het verwijderen en opnieuw instaleren heeft helemaal niet gewerkt en bij mij staat alles gewoon aan qua meldingen dus waarschijnlijk ligt het aan een update van whatsapp.
Thijsradijs013
Pioneer
Opties
Ben jij toevallig bètatester van whatsapp, ik namelijk wel
0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Moet ik even na kijken
Thijsradijs013
Pioneer
Opties
Kun je zien in de play store, eerst op de app klikken en dan naar beneden scrollenScreenshot_20230813_195205_Google Play Store.jpg
0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Nee daar doe ik niet aan mee.