Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zeer slechte communicatie en zeer slechte service

(Onderwerp aangemaakt op: 26-07-2024 04:30 PM)
124 Weergaven
BertK
First Poster
Opties
Heb op 24 7 2024 bij de store in Utrecht 2 watches 7 gekocht 1 van 40mm voor mijn vrouw en een van 44mm voor mijzelf ben leuk geholpen, maar de verkoper zij dat je een extra bandje kon krijgen via de promoties want in de winkel waren ze op. Netjes alles opgestuurd zoals beschreven krijg ik een mail terug dat deze winkel( Samsung store Utrecht) niet meedoet aan deze promotie een heleboel heen en weer conversatie via de whats up en ok via het andere kanaal. Maar ze blijven allerlei uitvluchten verzinnen op zoveel stom gezwets komt de rook bijna uit je oren. Zelfs de robot Sam is echt grof moderne tijd heet dat. Ik ben er klaar mee een zeer ontevreden klant Bert Kalkhoven
0 Likes
4 Antwoorden
Autumn2nd
Pathfinder
Opties
Het klopt wel dat je op die manier geen promo kunt claimen. Dat had de verkoper moeten weten. Bij je aankoop in de Samsung Experience Store had je die extra bandjes moeten krijgen.
Je zou om dit op te lossen terug kunnen gaan naar de winkel. Jouw recht op die gratis bandjes vervalt niet omdat ze toevallig niet op voorraad zijn.
0 Likes
BertK
First Poster
Opties
Dus de klant moet naar de winkel terug belachelijk als dit niet goed geregeld word op zijn minst kunnen dan die bandjes opgestuurd worden mijn vrouw en ik kopen allebei voor 319 en 369 een horloge als er dan iets ontbreekt mag je toch verwachten dat die bandjes op je adres geleverd worden
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @BertK,


Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jullie Watches! Ik ga de mogelijkheden nalopen, zo snel mogelijk kom ik weer bij je terug.

 

Met groet,

Ajay

rsz-846676
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @BertK,

 

Kan je via een privé-bericht mij voorzien van jouw aankoopbewijzen? Ik kijk dan voor je verder.

 

Met groet,

Ajay

rsz-846676
0 Likes