Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

afspraak servicecenter

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2024 02:14 PM)
138 Weergaven
ikke1968
First Poster
Opties

Het glas van mijn samsung smartwatch is kapot en ik wil dat graag laten vervangen. Het is echter bijna onmogelijk om een afspraak te maken in het servicecentrum in Breda. Via de website krijg je drie opties en als je daarvan niet kunt heb je gewoon pech. Moet je maar dagelijks opnieuw kijken. Heb ik inmiddels meerdere dagen gedaan, maar dat biedt geen oplossing. Als je naar de het servicecenter toe gaat blijkt er maar 1 medewerker te zijn en die is heel de dag volgeboekt. 

Bel je naar Samsung of ze alvast voor volgende week vrijdag een afspraak in kunnen plannen kunnen ze dat niet in het systeem. Kortom een ontmoedigingsbeleid om reparaties te doen. Beter nieuw kopen zeker???? Bij die opmerking krijg je telefonisch een kortingsbon aangeboden van 30% te besteden binnen een week die met een uurtje binnen zou moeten zijn via de mail Inmiddels uren verder en nog niets ontvangen. Wat een slechte service zeg...... koop liever een Garmin of ander merk, bij Samsung is de service wel heel erg klantonvriendelijk. 

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag,

Aanmelden voor reparatie is sneller.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ikke1968
First Poster
Opties
Volgens mij lees je niet. Ik wil aanmelden maar wel op een moment dat ik kan. Ik kan maar steeds uit drie opties bieden en dan juis op momenten dat het niet kan. Dat is geen service maar ontmoedigingsbeleid.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Via die link kun je het aanmelden voor reparatie. Het wordt dan thuis opgehaald en je hebt het binnen een paar dagen terug.

ikke1968
First Poster
Opties
En moet je dan betalen voor het ophalen en weer bezorgen?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik heb het even nagevraagd. Binnen garantie gratis, buiten garantie 37 euro.
0 Likes
ikke1968
First Poster
Opties
Voor een nieuw glas van 108 euro moet ik 37 euro bijbetalen terwijl het servicecentrum hier vlakbij is. Blijf het waardeloos vinden. Ik wil gewoon een afspraak maken voor volgende week vrijdag of desnoods die week erop maar dat kan blijkbaar niet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Ja vervelend, helaas niks aan te doen. Als je hem aanmeld heb je het wel snel weer terug.
Zendy
Explorer
Opties

108+37=145 + arbeidsloon a 30 minuten rond 50 euro dan zit je al bijna op 200 ken je beter nieuwe kopen

0 Likes