Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan geen betaalkaart ABN-AMRO toevoegen op Galaxy Watch ULTRA

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2024 04:29 PM)
608 Weergaven
Q65-Frans
Apprentice
Opties

Ik heb een hardnekkig probleem om mijn ABN-AMRO kaart toe te voegen aan mijn Galaxy watch ULTRA.  ABN-AMRO doet er van alles aan om het te verhelpen, dat is zeker klasse. De ULTRA voldoet aan alle eisen maar komt niet door veiligheids eisen van de bank. NFC alle updates van de wallet, etc.etc alles gedaan. Op mijn Watch 4 classic was en is het geen probleem dat functioneerd. Ik heb alles verwijder op Mijn Galaxy watch 4 classic. Kan zijn dat de ULTRA geen  Nederlandse goedkeuring heeft. Modelnaam is SM-L705F en ik heb vernomen dat er bij andere ULTRA watch horloges er wat meer letters achter aanhangen. Misschien is dat het probleem. Wie weet het antwoord??

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
thefriar
Apprentice
Opties
Het is inmiddels gelukt.
Na het invoeren van een virtuele creditcard van een andere aanbieder ontwaakte het toestel blijkbaar uit zijn coma en kon ineens zonder problemen de betaalpas toevoegen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi,

Ik heb een Samsung Galaxy Watch Ultra (SM-L705F) met ABN-Amro, werkt prima.

Installeren op de Watch vanuit de Google Wallet App op je telefoon.

En heb je een pincode ingesteld op je Watch?
Als je geen vergrendeling hebt ingesteld krijg je hem ook niet geïnstalleerd

Zoals gezegd mijn modelnummer is: SM-L705F als ik kijk in de Samsung Wearable App
Als ik op het doosje kijk van mijn Galaxy Watch Ultra zie ik dit: SM-L705F DAAEUB
Dit staat meteen onder de barcode vermeld.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Q65-Frans
Apprentice
Opties
Hi Mollie dank je, ja er zit een vergrendeling op. Maar wat zijn de laatste letters of cijfers bij je modelnaam daar ben ik benieuwd naar. Je gaat naar instellingen en dan naar over horloge, daar staat je model naam.
mollie319
Big Cheese
Opties

Als ik dat doe zie ik staan: SM-L705F

Peace & Β ωild!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2

mollie319
Big Cheese
Opties

Als je wilt weten welke extra letters erachter hangen zoals je zelf schreef, moet je even op de onderkant van het doosje kijken van je Samsung Galaxy Watch Ultra

Peace & Β ωild!

Q65-Frans
Apprentice
Opties

Dan hebben we hetzelfde, dan kan mijn toestel niet het probleem zijn. Dank Mollie.

mollie319
Big Cheese
Opties
Hoi Frans,

Ik zou je Watch even terugzetten naar fabrieksinstellingen en helemaal overnieuw beginnen.

Lijkt mij het snelst, en daarna opnieuw proberen de betaalpas toe te voegen aan je Watch Ultra

In de Wearable App - Instellingen horloge- Algemeen - Reset

Peace & Β ωild!

Q65-Frans
Apprentice
Opties
Dat resetten heb ik al een paar keer gedaan, ook samen met de ABN-AMRO. Ook die hebben alles opnieuw geïnstalleerd en weten het probleem ook niet. Het lijkt er op dat ik een toestel heb voor de Engelse markt. Ik heb mijn toestel van de KPN. Diep dit wel uit, kan zo het probleem zijn.
mollie319
Big Cheese
Opties
Dat zou zeker het probleem kunnen zijn.

Ik hoop dat je het opgelost krijgt.

Succes

Peace & Β ωild!

Q65-Frans
Apprentice
Opties
Ik heb het net contact gehad met Samsung en die hebben mijn nummers en code nagetrokken en wat blijkt dat mijn horloge geschikt is voor de Zweedse markt. Dit is de reden dat ik niet door de beveiliging van ABN-AMRO kom. Gebeld met KPN en die adviseerde mij naar een KPN winkel te gaan en het horloge om te ruilen. Erg vreemd dit???