Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met rechter oortje van Samsung Galaxy Buds 3 Pro 2024

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2024 12:20 AM)
500 Weergaven
Mr Ayoub
Journeyman
Opties
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met mijn Samsung Galaxy Buds 3 Pro 2024. Het rechteroortje werkt niet meer. Vorige maand had ik exact hetzelfde probleem, maar toen begon het plotseling weer te werken. Hierdoor heb ik mijn afspraak met de ophaalservice van Samsung moeten annuleren, omdat de klantenservice aangaf dat ik kosten zou moeten betalen als er geen probleem werd gevonden.

Nu ervaar ik het probleem opnieuw: het rechteroortje doet helemaal niets meer, en zelfs de Samsung Wear-app herkent alleen het linkeroortje. Meerdere keren een reset gedaan maar ook helaas geen resultaat. Heeft iemand anders dit probleem ook ervaren, en zo ja, wat hebben jullie eraan gedaan? Ik hoor graag jullie tips of ervaringen!

Alvast bedankt!
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heel vervelend.. ik ben bang dat een reparatie de enige optie is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Mr Ayoub
Journeyman
Opties
Afspraak maken bij Samsung deze inleveren. Ik heb compleet nieuwe oordopjes gekregen. De case zelf wordt niet vervangen dus alleen maar de oordopjes.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heel vervelend.. ik ben bang dat een reparatie de enige optie is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mr Ayoub,

Bedankt voor jouw bericht en melding. Patrick heeft gelijk, een reparatie is dan de enige optie. Wanneer je het nog niet hebt aangemeld, zie dan de onderstaande links hiervoor. Wanneer je meer vragen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Service Center: https://bit.ly/2CKz9mr

Ophaalservice: https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
mjood
Apprentice
Opties
Ik heb ook hetzelfde probleem nu en ik ga stuk want ik heb alles gedaan om deze probleem oplosen maar zonder resultaat daroom ik heb aangemeld gedaan om deze probleem te repareren
0 Likes
Oplossing
Mr Ayoub
Journeyman
Opties
Afspraak maken bij Samsung deze inleveren. Ik heb compleet nieuwe oordopjes gekregen. De case zelf wordt niet vervangen dus alleen maar de oordopjes.
mjood
Apprentice
Opties
Hebben ze je headset echt vervangen?
0 Likes
Mr Ayoub
Journeyman
Opties
Ja zeker
0 Likes
mjood
Apprentice