Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 06-08-2024 07:41 PM)
112 Weergaven
LisetteC95
First Poster
Opties

Goedenavond, 

Ik heb vanmiddag mijn horloge gereset omdat de meldingen niet meer binnenkwamen.

Nu krijg ik hem echter niet opnieuw gekoppeld. Ik heb al mijn telefoon opnieuw opgestart, apps verwijderd. 

Hij blijft hangen op Controleer de code die we naar uw toestel toezenden. Deze 6 cijfers komen niet binnen op mijn telefoon dus kan ik niet controleren of het klopt. Ik heb namelijk vanmiddag toen ik wilde koppelen bij die melding in plaats van op Het klopt, op Blokkeren geklikt. 

Als ik via instellingen Bluetooth kijk kan ik hem wel koppelen, maar dan zegt hij ga verder op telefoon. 

Wat kan ik doen?

0 Likes
2 Antwoorden
lamers1
Helping Hand
Opties
Kan je bluethoot op je telefoon niet resetten, kijk wat erdan gebeurt
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LisetteC95,

Bedankt voor jouw bericht. Heeft de tip van lamers1 geholpen? Zo nee, kan je proberen het cachegeheugen verwijderen via het Recoverymenu? Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is. 

Met groet,

Ajay

rsz-846676
0 Likes