Is het mogelijk de samsung watch ultra gelijktijdig te koppelen aan meerdere telefoons? Ik heb een fold6 en een A35. De A35 neem.ik altijd mee wanneer ik ga sporten ivm het handzamer formaat in de broekzak.
Ik heb dezelfde vraag aan supportdesk gevraagd en kreeg te horen dat met een combi-sim een privé toestel wel te koppelen is (standaard) maar géén tweede zakelijk toestel tegelijkertijd (bluetooth) te koppelen is. Constant overzetten is géén optie dus ben behoorlijk teleurgesteld hierover.
Ja zeker, wat er dan gebeurt is dat de watch bij de fold wordt losgekoppeld en helemaal in het geheeld bij de andere samsung wordt aangemeld. Waneer ik deze weer terug wil.koppelen aan de fold dan moet ik.weer de gehele koppelen procedure gaan volgen
Ik heb dezelfde vraag aan supportdesk gevraagd en kreeg te horen dat met een combi-sim een privé toestel wel te koppelen is (standaard) maar géén tweede zakelijk toestel tegelijkertijd (bluetooth) te koppelen is. Constant overzetten is géén optie dus ben behoorlijk teleurgesteld hierover.
Ik ervaar hetzelfde. Bijzonder jammer dat er geen multipoint connectie gemaakt kan worden met zakelijk en privétoestel. Dát zou de USP kunnen worden voor Samsung! Heb zelf een Watch5 Pro LTE. Hoe zit het met een eSim van een ander nummer dan het gekoppelde toestel?