Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung watch koppelen aan meerdere telefoons

(Onderwerp aangemaakt op: 07-08-2024 08:35 AM)
1000 Weergaven
JefJef
Explorer
Opties
Is het mogelijk de samsung watch ultra gelijktijdig te koppelen aan meerdere telefoons? Ik heb een fold6 en een A35. De A35 neem.ik altijd mee wanneer ik ga sporten ivm het handzamer formaat in de broekzak. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
LouisSchutter
First Poster
Opties
Ik heb dezelfde vraag aan supportdesk gevraagd en kreeg te horen dat met een combi-sim een privé toestel wel te koppelen is (standaard) maar géén tweede zakelijk toestel tegelijkertijd (bluetooth) te koppelen is. Constant overzetten is géén optie dus ben behoorlijk teleurgesteld hierover.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Heb je het al gewoon geprobeerd?
0 Likes
JefJef
Explorer
Opties
Ja zeker, wat er dan gebeurt is dat de watch bij de fold wordt losgekoppeld en helemaal in het geheeld bij de andere samsung wordt aangemeld. Waneer ik deze weer terug wil.koppelen aan de fold dan moet ik.weer de gehele koppelen procedure gaan volgen
0 Likes
Oplossing
LouisSchutter
First Poster
Opties
Ik heb dezelfde vraag aan supportdesk gevraagd en kreeg te horen dat met een combi-sim een privé toestel wel te koppelen is (standaard) maar géén tweede zakelijk toestel tegelijkertijd (bluetooth) te koppelen is. Constant overzetten is géén optie dus ben behoorlijk teleurgesteld hierover.
Dinish
First Poster
Opties
Ik ervaar hetzelfde. Bijzonder jammer dat er geen multipoint connectie gemaakt kan worden met zakelijk en privétoestel. Dát zou de USP kunnen worden voor Samsung! Heb zelf een Watch5 Pro LTE. Hoe zit het met een eSim van een ander nummer dan het gekoppelde toestel?
0 Likes