op 12-04-2022 12:56 PM
Ik heb geen Android telefoon, maar ik zou graag een nieuwe Galaxy Watch 4 aanschaffen.
Ik heb daar een paar vragen over. Mijn vorige horloge was de Gear S2 Classic BALR, dat horloge kon ik gebruiken en installeren zonder dat er een telefoon aan te pas was gekomen. Ik weet dat dat bij de Gear S2 wel mogelijk was op een iOS apparaat.
Mijn vraag is: kan ik de Watch 4 instellen (ja ik weet dat je dan niet alle functies krijgt) zonder dat er een telefoon aan te pas komt, en wat zijn de functies die ik dan heb? (Bijv. dingen downloaden in de play store of dat mogelijk is, en of er standaard al wijzerplaten op staan en of ik die ook kan downloaden in de play store via mijn account maar dat ik daar mijn telefoon niet voor nodig heb)
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-04-2022 01:34 PM
op 12-04-2022 01:18 PM
op 12-04-2022 01:25 PM
Ik had op de S2 een optie om in het begin als je hem instelt naar beneden te scrollen dat daar dan stond ‘gebruik zonder telefoon’ of zoiets ongeveer (ik weet het niet meer precies) heb je die optie niet voorbij zien komen toevallig? Want Samsung zelf heeft gezegd dat dat ‘als het goed is’ mogelijk is, maar dat is een beetje vaag. Samsung zou het moeten weten zou je zeggen.
op 12-04-2022 01:28 PM
op 12-04-2022 01:31 PM
Oké, bedankt, dus je kon ook niet alleen de wijzerplaat alvast erop zetten dat je het als normaal horloge kan gebruiken? Als dat niet kan stap ik waarschijnlijk over naar samsung om het horloge te kunnen gebruiken
op 12-04-2022 01:34 PM
13-04-2022 05:09 PM - bewerkt 13-04-2022 05:09 PM
Hi @Julian_6
Wat @Ootjee stelt klopt niet.
Je kan het horloge gewoon zonder telefoon gebruiken...
Hier een mooie uitleg over hoe het in zijn werk gaat. Houd er wel rekening mee dat je niet alle functies kan gebruiken wanneer je het horloge zonder telefoon gebruikt. :
https://nl.moyens.net/tech/hoe-samsung-galaxy-watch-te-gebruiken-zonder-een-telefoon/
op 13-04-2022 05:27 PM
Dankjewel dat is nuttige informatie, (wat @Ootjee zei trouwens ook) maar ik vraag me af of die optie ook op de Watch4 zit. Mijn S2 had dat wel, maar de Watch4 is niet compatibel met iOS. Ze willen dat je perser een Android telefoon gebruikt. Weet je of ze die functie ook hebben toegepast o ode Watch4? (Alleen het horloge zonder telefoon)