op 12-04-2022 09:33 AM
Goedemorgen,
Ik heb nu 3 weken het horloge aan en ik begin een allergische reactie te krijgen op de plek waar de kast contact maakt met mijn huid. Is het mogelijk om een plakkertje er op te plakken? Net als op de bovenkant zeg maar, alleen dan van siliconen. Bestaan die speciaal voor de onderkant?
Of werkt de sensor dan niet meer?
op 12-04-2022 12:37 PM
Iets over de onderkant plakken zal er voor zorgen dat de sensor niet meer werkt. Dus dit raad ik hoe dan ook af.
Verder zit er volgens mij alleen glas/plastic en geen nikkel aan de onderkant en dan zal dit niet pas tot uiting komen na 3 weken.
Wat ik verwacht is dat je last hebt van opgebouwd vuil en huidschilvers wat ook kan gaan irriteren. Af en toe het horloge schoonmaken en er voor zorgen dat het niet nat is onder het horloge wanneer je het draagt (afdrogen na handenwassen bijv.) zal al een hoop helpen/voorkomen.
op 14-04-2022 09:16 AM
Bedankt voor je reactie.
De onderkant van het horloge is niet alleen glas en plastic.
op 17-02-2023 08:45 PM
op 20-02-2023 09:37 AM
Probeer het horloge eens wat vaker schoon te maken. Droog hem ook goed af voor je hem weer om doet. Zweet en huidcellen kunnen zich ophopen onder het horloge wat voor irritatie kan zorgen.
op 20-02-2023 12:56 PM
Het is natuurlijk niet fijn als je een allergische reactie krijgt tijdens of na het dragen van de Watch. Stuur mij een privé bericht (https://bit.ly/3BoC5B0) met je persoonsgegevens, het type- en serienummer van de Watch en de aankoopdatum. Om dit verder uit te zoeken zal je gegevens doorzetten naar de juiste afdeling, mijn collega's pakken dit dan verder op en zullen contact gaan opnemen met je. om dit verder te bespreken.