Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Brandwonden / Irritatie Galaxy Watch Active

(Onderwerp aangemaakt op: 25-02-2021 02:42 PM)
2035 Weergaven
WimVC
Journeyman
Opties

Ik heb een kleine 2 jaar geleden voor mijn vrouw een Galaxy Watch Active gekocht. Daar is ze nog altijd heel tevreden van. Draagt die ook dagelijks. Niet in water voor alle duidelijkheid.

Alleen heeft ze heel vaak last van irritatie of misschien zelfs brandwonden. Ik weet niet of dit reeds eerder gemeld is geweest. Ik vond niet onmiddellijk een toepasselijk topic hierover.
Kan hier iets voor gedaan worden?

Het is geen nikkel bandje, voor alle duidelijkheid.

Zie foto's

WhatsApp Image 2021-02-25 at 13.15.23.jpeg    WhatsApp Image 2021-02-25 at 13.15.16.jpeg

20210206_172858.jpg    20210206_172847.jpg

14 Antwoorden
cem
First Poster
Opties
mischien minder strak of al is geprobeert?
0 Likes
willebrord
Explorer
Opties
heb hetzelfde in lichte mate.Doe bandje redelijk strak om goede metingen te verkrijgen
0 Likes
WimVC
Journeyman
Opties

@cem: is te proberen, maar is sowieso al niet te strak. Mag ook niet te los zijn, voor de metingen denk ik, zoals willebrord aangeeft...

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Misschien kan ze beter even naar de dokter gaan. En in het vervolg een paar gaatjes minder strak.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
WimVC
Journeyman
Opties

Het bandje is niet strak aangespannen ze

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Naar de dokter en allergie test ofzo doen.. of een ander bandje aanschaffen.. een metalen bijvoorbeeld en daarmee proberen of ze t dan nog heeft. Slaapt ze er ook mee?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

t lijkt voornamelijk een allergische reactie op het bandje.

Spoelt ze het horloge ook regelmatig schoon? Huidschilvers en zweet kunnen zich ophopen en ook voor irritatie zorgen. 

WimVC
Journeyman
Opties

Nee, niet onmiddellijk (schoonmaken). Maar is een goed idee. Eens te proberen.

0 Likes
WimVC
Journeyman
Opties

Nee, ze slaapt er niet mee.
Denk dat een metalen bandje geen optie is. Plus, vind het vreemd om een allergie te zijn, dan moet het aan kunststof zijn?

0 Likes