Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy fit 2 horloge pauzeert telkens automatisch

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2022 08:48 AM)
178 Weergaven
Celine124
First Poster
Opties

Ik heb sinds 1,5 week een Galazy Fit 2 horloge. Als ik ga fietsen wil ik mijn reis tracken. Maar hij pauzeert telkens automatisch na 5 a 6 minuten. Ik heb hem al gereset en de instellingen van automatisch pauzeren al aangepast. Het werkt helaas niet allemaal. Wie kan mij helpen? 

0 Likes
7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Celine124, goedemiddag. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Gaat het hierbij om activiteiten die automatisch gedetecteerd worden of start je de activiteit handmatig? Is jouw Watch verder up-2-date? En met welke telefoon heb je de Watch verbonden?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Celine124
First Poster
Opties

Hi Martijn,

Bedankt voor je antwoord. Ondertussen is het gelukt om het automatisch pauzeren uit te zetten. Maar nu telt hij mijn verbrande calorieën en kilometers niet meer tijdens het fietsen. Het is alleen tijdens fietsen, bij andere workouts werkt alles gewoon. Weet je hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb een Samsung A13. En ik start mijn workouts altijd handmatig. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Celine124, geodemorgen.

Wat goed om te lezen dat we weer een stapje verder zijn gekomen. Staan de opties die je noemt ook ingeschakeld om weer te geven op het trainingsscherm? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Celine124
First Poster
Opties

Hi Martijn,

Je ziet calorieën en km staan op mijn horloge, maar blijven beide op 0 staan. 
Of moet ik dan iets aanzetten? 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Celine124, goedemorgen. 

Staat er misschien een update klaar voor jouw Watch? En wordt dit wel met een andere activiteit gemeten? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Celine124
First Poster
Opties

Hi Martijn,

Er staat geen update klaar. En heel gek, het wordt dus wel gemeten bij andere activiteiten. 

Groet,
Céline

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Celine124, goedemiddag.

Wanneer een reset dit ook niet oplost en dit wel wordt gemeten bij andere activiteiten, kan je het beste een foutrapport indienen. Zo kunnen mijn collega's na gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

0 Likes