Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Buds Pro verbinden niet met Wearable app.

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2022 02:05 PM)
526 Weergaven
stafvg
Apprentice
Opties

Onlangs kocht op vakantie in Nederland, een set Galaxy Buds pro. Deze aankoop was om ze te verbinden met mijn Galaxy S21 5G en op die manier op een betere manier info te krijgen vanuit een fietsapp.

De Buds Pro verbinden via Bluetooth, er komt geweldig geluid uit, alleen willen ze niet verbinden met de Wearable app van Samsung. Ik kan nu b.v. geen Active Noise Cancelling aan of uit zetten of andere zaken instellen. Als ik langer op de oortjes duw, start Bixie op of wanneer ik die Bixie uitschakel, start dan Google assistent op.
Ik heb alles wat op het internet beschreven staat als oplossing al geprobeerd. Maar zonder resultaat.
De wearable app herkent op één of andere manier dat er Galaxy buds pro's zijn maar blijft zeggen dat ze niet verbonden zijn met de telefoon.
Wanneer ik mijn probleem wilde aanmelden bij Samsung en ik het model nummer moest ingeven, werd er beweerd dat dit model niet bestaat.  Nochtans lijkt het mij een origineel product te zijn alleen het modelnummer is dus anders wat er in die lijst van modelnummers stond nl : SM-R190NZKACHC.  Zou het dus kunnen dat dit oorjtes zijn die eigenlijk niet voor de Europese markt bedoeld zijn en ze daarom niet willen verbinden met de app?

20220810_161240.jpg20220810_161307.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @stafvg, goedemiddag.

Ik heb een terugkoppeling ontvangen en jouw Galaxy Buds zijn bedoeld voor de Chinese markt, hierdoor kan je de Buds niet koppelen met de Wearable-app.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @stafvg, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Is het je intussen nog gelukt om de oortjes te verbinden met je telefoon? Heb je de mogelijkheid om dit met een andere Samsung telefoon uit te testen? Waar heb je de Buds precies gekocht? Ik zal mijn collega vragen voor welke regio de Buds zijn bedoeld en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
ikbengod
First Poster
Opties
op wish kan je ze ook kopen in officiële verpakking lijkt net echt maar is gewoon fake!!!
0 Likes
stafvg
Apprentice
Opties
Beste het is me nog niet gelukt om ze te verbinden. Maar ik heb al veel gelezen over fake buds. En als ik nu de prijs zie van echte, dan heb ik iets minder betaald. Ik heb ze in de buurt van Hoenderloo gekocht in een telefoon reparatie shop. En ik voel me wel bedrogen want ik had totaal geen idee van wat die buds precies inhield. Ik had de keus tussen het huismerk en de duurdere Samsung...
0 Likes
stafvg
Apprentice
Opties
Ik heb ze in een telefoonreparatie winkel gekocht in Eerbeek in de buurt van Hoenderloo.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb nog geen terugkoppeling gehad van mijn collega's maar afgaande op je verhaal gaan er bij mij wel wat red flags wapperen. Je kan de terugkoppeling van mijn collega afwachten, een andere optie is om hiermee terug te gaan naar je verkoper en het daar laten testen met een andere Samsung telefoon.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @stafvg, goedemiddag.

Ik heb een terugkoppeling ontvangen en jouw Galaxy Buds zijn bedoeld voor de Chinese markt, hierdoor kan je de Buds niet koppelen met de Wearable-app.

Groeten,

Martijn

0 Likes
stafvg
Apprentice
Opties
Ok, dank voor de moeite! Ik had ondertussen ook al eens de qr-code gescand, deze zou een link zijn naar Samsung Support, maar daar kom je dus niet terecht. In mijn ogen bedriegt die winkel zijn ´klanten´.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit is inderdaad niet heel erg netjes. Mocht je interesse hebben in een Nederlandse set Galaxy Buds, stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0)

Groeten,

Martijn

0 Likes