Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon gaat op slaapstand

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2022 09:10 PM)
4268 Weergaven
Members_vlMgZuh
First Poster
Opties

Ik heb sinds vandaag de samsung galaxy watch 4. Wanneer ik mijn watch in slaap stand zet, gaat mijn telefoon automatisch in grijze modes (zwart-wit). Hoe kan ik dit oplossen of moet ik mijn watch pas in slaap modes zetten als ik mijn telefoon niet meer gebruik?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

De opties hiervoor zijn met de laatste update inderdaad wat gewijzigd. Via onze Samsung Members-app kan je een suggestie of een foutrapport hierover indienen. Mijn collega's ontvangen dan ook een log van jouw apparaten en kunnen dit dan verder onderzoeken. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_vlMgZuh, goedemorgen.

Als je de Wearable-app opent en gaat naar Instellingen > Geavanceerde functies > Stand Bedtijd en hier de optie Stand Bedtijd synchroniseren uitzet.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn 

0 Likes
SissyGirl
Explorer
Opties
Ik vind deze functie nergens terug en krijg dit dus niet opgelost.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

De opties hiervoor zijn met de laatste update inderdaad wat gewijzigd. Via onze Samsung Members-app kan je een suggestie of een foutrapport hierover indienen. Mijn collega's ontvangen dan ook een log van jouw apparaten en kunnen dit dan verder onderzoeken. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Yakie996
Journeyman
Opties
Sinds de nieuwe update voor de samsung watch 5 pro naar wear os 5, trilt mijn horloge nog bij notificaties ookal staat de horloge in de stand slaap. Kan dit terug worden ingesteld als bij de vorige versie. Ook vond ik het makkelijker dat er verschillende quick toggles waren voor slaapstand en theater stand. Vriendelijke groeten 
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Het kan niet worden teruggedraaid naar de vorige versie.

Verwijder de slaapmodus op uw telefoon en stel deze opnieuw in. Wis de systeemcache van het horloge.

Als het nog steeds niet werkt, probeer dan het horloge te resetten (zonder back-up) en controleer of dit het probleem helpt oplossen.

De laatste optie zou zijn om het probleem aan Samsung-ondersteuning te melden door een foutenrapport te maken.

0 Likes
Yakie996
Journeyman
Opties
werkt niet, denk dat het probleem is dat mijn 'niet storen' niet synchroniseert tussen mijn telefoon en horloge, wat voorheen geen probleem was.

Daarom een suggestie om dit bij een eventuele update terug in te voeren, als de horloge in slaapstand is ook in niet storen te zetten.Screenshot_20230926_093621_Modes and Routines.jpg
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Probeer de synchronisatie Niet storen handmatig uit te schakelen en weer in te schakelen. Misschien begint het dan te synchroniseren.

0 Likes
Yakie996
Journeyman
Opties
wil net niet dat het syncroniseert. maar wil wel als ik de slaapstand opzet dat mijn horloge stil is
0 Likes