Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

galaxy Watch 7 ultra mobiel abonement geinstalleerd (esim) vanaf dan kan ik een sms meer ontvangen wel verzenden )

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2024 04:32 PM)
266 Weergaven
Members_QTJPhvL
Apprentice
Opties

heb een samsung s24 ultra en een samsung galaxy watch 7 ultra 

vanaf dat ik het mobiel abonement op de watch activeer via de app wearable of op de watch zelf kan er geen sms meer ontvangen worden zowel op gsm als op watch. sms komt ook nooit meer aan bij uitschakelen mobiele gegevens watch. Enkel wanneer een nieuwe sms verzonden word komt deze binnen op gsm. iemand hier nog problemen mee ? al uren aan de lijn gehangen met de provider Telenet maar die kunnen niks doen en Samsung helpdesk tot 2 uur aan de lijn gehangen en geen oplossingen kunnen bieden. ook al service punt geweest van samsung maar konden ze me ook niet verder helpen. er moeten meer mensen zijn die dit probleem kennen want bij mijn vrouw de zelfde opstelling gsm en watch en provider die heeft het zelfde probleem !

mvg,Danny

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_QTJPhvL

Wanneer het nog niet is opgelost raden we aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Wearable app. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Je kan dan ook e.v. een screenshot toevoegen. Kan je ons op de hoogte houden of het lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_QTJPhvL,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de S24 Ultra en Watch7! Wanneer de issue er nog is nadat alles up-to-date is en opnieuw is opgestart, open de Berichten app op jouw toestel ---> Klik op de 3 puntens rechtsboven ---> Instellingen ---> Meer Instellingen ---> SMS-berichten ---> Controleer hier of de invoerstand op Automatisch staat. 

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ChribVrouw
Pioneer
Opties
De calibratie van watch met bloeddrukmeter lukt niet, signaal te zwak, elke keer dit probleem, is er geen app om direkt met gsm en vinger bloeddruk te meten? Is echt probleem die calibratie
0 Likes
Members_QTJPhvL
Apprentice
Opties

beste,

dit is allemaal ingesteld via Samsung store in het wijngem schopping center 

maar heb nog is gekeken en staat op automatich

mvg,Danny

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_QTJPhvL,

Had je ook de simkaart opnieuw erin gedaan en je kan daarnaast ook proberen om een andere app te gebruiken voor SMS berichten, zoals bijv. Chomp SMS, wellicht doet het daarna wel. 

Had je ook de mogelijkheid om simkaart in een andere toestel te doen om te controleren of de SMS functies het daar wel volledig doen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_QTJPhvL
Apprentice
Opties

is allemaal uitgeprobeerd en op geen 1 een oplossing samsung verwijst naar  telenet en telenet naar samsung dus allebei een goei ondersteuning !

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_QTJPhvL

Wanneer het nog niet is opgelost raden we aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Wearable app. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Je kan dan ook e.v. een screenshot toevoegen. Kan je ons op de hoogte houden of het lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes