Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie Samsung Galaxy Watch6 Classic

(Onderwerp aangemaakt op: 02-10-2023 05:49 PM)
214 Weergaven
Basesound
Student
Opties
Aangezien ik al 3 dagen geen antwoord krijg op WhatsApp ga ik het langs deze weg proberen.

Goedeavond, vraagje betreft Samsung Galaxy Watch6 Classic 43mm, black LTE promotie met registratienummer BEL 10713380VLSN. Het retour bedrag van 70€ heb ik goed ontvangen. Nu wacht ik op de gratis fabric band. Hebben jullie omtrent dit meer informatie over?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Het is momenteel behoorlijk druk op onze online servicekanalen (WhatsApp en Messenger). Vandaar de langere wachttijd, excuses voor het ongemak. Wat betreft jouw vraag, je kan hiervoor het beste afwachten op antwoord via WhatsApp. Het kan zijn dat er op voorraad gewacht wordt voor de bandjes. Hou er rekening mee dat wij aparte voorraden hebben voor promoties en voor de webshop zelf. Dus het kan zijn dat je ze wel in de webshop beschikbaar ziet. Maar dit staat dus los van de promo voorraad. ^Laurens

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Het is momenteel behoorlijk druk op onze online servicekanalen (WhatsApp en Messenger). Vandaar de langere wachttijd, excuses voor het ongemak. Wat betreft jouw vraag, je kan hiervoor het beste afwachten op antwoord via WhatsApp. Het kan zijn dat er op voorraad gewacht wordt voor de bandjes. Hou er rekening mee dat wij aparte voorraden hebben voor promoties en voor de webshop zelf. Dus het kan zijn dat je ze wel in de webshop beschikbaar ziet. Maar dit staat dus los van de promo voorraad. ^Laurens

Basesound
Student
Opties

Bedankt Laurens, alle begrip voor dat het druk is op jullie online kanalen maar een kleine boodschap dat het druk is wel welkom voor de klanten.

Ok ik wacht verder af via whatsapp en nogmaals bedankt!