Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Buds Pro 2 vallen gemakkelijk uit mijn oren

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2023 09:22 PM)
2969 Weergaven
LeoGraper
First Poster
Opties

Sinds kort in het bezit van de Galaxy Buds Pro 2 en het geluid is prima, echter ze vallen te makkelijk uit mijn oor.
Intussen al een paar artikelen gezien waar de mogelijke reden wordt aangegeven.
En dan begint het wikken en wegen, welke moet ik hebben en welke maat.
Iemand hier die al foam heeft gescoord ?

Eigenlijk vind ik het wel zonde dat Samsung voor deze buds van rond de € 160 niet standaard deze kwalitatief betere bijsluit, toch weer zo'n 10% extra uitgeven om het echt goed te kunnen gebruiken.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) misschien heb ik dan nog wel iets voor je 😉

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
16 Antwoorden
KingSandesh
Apprentice
Opties

Jammer dat ze dit probleem niet hebben opgelost nadat de originele Buds Pro hier ook last van had. Ik had destijds ook foam oordopjes besteld, maar die kwamen helaas niet op tijd voor mijn vakantie aan. Ironisch genoeg is een oordopje in het vliegtuig terug naar huis tijdens het slapen uit mijn oor gevallen en deze heb ik niet weer kunnen vinden. Samsung kon ook geen vervanging regelen, dus nu heb ik een enkel oortje en doosje voor niks.

Uiteindelijk die foam oordopjes wel op mijn oude Buds+ uitgeprobeerd, maar ze waren allemaal te groot, waardoor ze niet in het opbergdoosje meer pasten. Ik raad je dus aan om foam oordopjes te vinden die specifiek voor de Buds Pro 2 gemaakt zijn.

0 Likes
LeoGraper
First Poster
Opties

Dank voor je reactie, tja, dus ze wisten dit dus al voordat de 2e er aan kwam zie ik nu.
Zonde, want ik kan ook nog eens kiezen uit S, M of L, tegenwoordig vaak keuzestress door dit soort dingen.
Hoop eigenlijk dat Samsung met iets komt ter compensatie...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@LeoGraper 

Elk oor heeft weer een net iets andere vorm, om te zorgen dat ze goed aansluiten worden er verschillende rubberen dopjes meegeleverd. Ondanks deze dopjes kan de pasvorm voor sommige mensen nog steeds niet helemaal optimaal zijn, bij sommige winkeliers kan je de Buds ook vooraf even passen of uit proberen. Bij aankopen via onze eigen webshop kan je deze ook met 30dagen weer terugsturen en krijg je je geld terug.

Wij zullen hier verder geen compensatie op gaan aanbieden.

Groeten,

Martijn

0 Likes
LeoGraper
First Poster
Opties

Jammer en helaas, al was het maar korting op een set die te vertrouwen is.
Heb er lang over gedaan te besluiten welke en dan verwacht ik toch net iets meer.
Nu zit ik dus weer met 'keuzestress' welke (foam)dopjes waar te bestellen.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) misschien heb ik dan nog wel iets voor je 😉

0 Likes
Members_E4WlIqV
First Poster
Opties

hallo,

ik heb hetzelfde probleem met de samsung earbuds. Goed geluid, maar vallen heel snel uit. Jij hebt een oplossing, las ik. Ben benieuwd. mvg Ron

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_E4WlIqV, goedemiddag.

Bij de Buds worden ook verschillende maten met rubberen dopjes meegeleverd om een betere pasvorm te krijgen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
LeanderGraper
First Poster
Opties

Simpelweg foam tips besteld via Ali, prima spul...

0 Likes
LeanderGraper
First Poster
Opties

Simpelweg via Ali foam tips besteld (dit antwoord is via mijn zoon zijn account trouwens)

https://nl.aliexpress.com/item/1005004556923187.html

0 Likes