Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Waar kan ik een officiele klacht indienen over de klantenservice

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
176 Weergaven
Cooltje
First Poster
Opties

Hallo,

Voor mij is het onduidelijk waar ik een officiele klacht kan indienen. Op 14 april heb ik app contact gehad met de klantenservice. Op het moment dat ik het niet eens ben hoor je niks meer en er wordt ook geen coulance geboden.

Op 22 januari 2022 heb ik galaxy buds pro gekocht. Ik ga heel voorzichtig om de buds en gebruik ze ongeveer 1 tot 2 keer per week. Het linker oortje geeft in één keer bijna geen geluid meer. Op het moment van contact opnemen zijn de buds 2 jaar en 2,5 maand oud. De fabrieksgarantie is dus 2,5 maand verlopen. De klantenservice is totaal niet meedenkend en geeft alleen maar aan ik ze kan laten repareren en zelf voor de volledige kosten opdraai. De geschatte kosten zijn zo hoog dat ik beter nieuwe kan kopen. Als ik om een coulance vraag omdat de buds net buiten de garantietermijn vallen wordt er totaal niet meegedacht. Enige wat ik kreeg aangeboden is een link waarbij ik met korting nieuwe oortjes zou kunnen kopen. Nou, van korting kun je niet spreken want ik kan ze voor dezelfde prijs online bestellen. Je wordt blij gemaakt met iets wat niet klopt. Niks korting. 

Er bestaat ook nog zoiets als een verwachte levensduur van een apparaat bij normaal gebruik. Maar als ik daar naar vraag krijg ik al helemaal geen antwoord. Alleen vage antwoorden omdat het ze juridisch dan te lastig wordt.

Graag wil ik weten waar ik een officiele klacht kan indienen.

Danny

0 Likes
14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond,

Je kunt je officiële klacht gewoon via dit topic posten zoals je al hebt gedaan. Dit komt bij de Community Manager terecht en hij zal het oppakken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Cooltje,

 

Bedankt voor jouw bericht en uitgebreide.  Ik heb het ook met onze interne afdeling overlegd die over klachten gaan. Ze geven dat bij het behandelen van jouw klacht wel aan een monteur ernaar moet kijken, dit ook om gebruikersschade uit te sluiten. De conclusie van de monteur is leidend. 

 

Wat ik wel voor je kan doen is jou toegang geven tot onze kortingsportaal. Laat weten of je daar interesse in hebt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
Cooltje
First Poster
Opties

Beste Ajay,

Bedankt voor je reactie.
Op zich heb ik best interesse in de kortingsportaal als vorm van tegemoetkoming. Laat ik daarbij wel zeggen dat als het dezelfde portaal is als de vorige keer en dezelfde korting dat je het dan achterwege kan laten. Want dat was gewoon een sigaar uit eigen doos en had niks te maken met een korting. Jullie geven dan een korting op de adviesprijs van de buds 2 pro. Echter in de winkel kon ik ze aanschaffen voor 2 euro meer en dat noem ik geen korting. Dan wordt je gewoon voor de gek gehouden.

Ik verneem graag of het een serieuze korting is die aangeboden wordt die ook daadwerkelijk stukken goedkoper is als bijvoorbeeld een Mediamarkt, Bol.com of Coolblue.

Met vriendelijke groet,
Danny

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie  Members_BbBuC11,

 

Het gaat inderdaad om dezelfde portaal en hier wordt gebruikt gemaakt van dagprijzen. Elke dag kan de prijs en dus de percentage korting verschillen. Laat weten wanneer je hier gebruik wil van maken.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Cooltje
First Poster
Opties
Beste Ajay,

Stuur de link maar en dan zal ik beoordelen of er sprake is van een serieuze korting of dat het weer normale winkelprijzen betreft. Als dat laatste het geval is ben ik klaar met Samsung en stap ik over naar een ander merk en zal er geen beste review komen.

Groeten Danny
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Cooltje,

 

Kan je d.m.v. een prive-bericht sturen met jouw e-mailadres?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Cooltje
First Poster
Opties

Beste Ajay-A,

Ik heb je zojuist een privé bericht gestuurd met mijn e-mail adres.

Groeten Danny

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Danny,

 

Toegang tot het portaal is aangevraagd, je ontvangt het binnenkort. Hou ook jouw Spam/Ongewenste e-mail map in de gaten.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Cooltje
First Poster
Opties

Beste Ajay,

Ik heb de link naar het portaal ontvangen. 
Op het portaal kan ik niet eens kiezen voor de oortjes die ik wil. De enige die er tussen staan zijn de galaxy buds FE voor € 62,--. In de mail die ik krijg spreken jullie over een sterk verlaagde prijs. 

Deze oortjes zijn bij bol.com gewoon te koop voor € 67,--. Dit is een prijsverschil van € 5,--. Op jullie eigen site zijn ze te koop voor € 69,--. Dit is een prijsvershil van € 7,--. Noemen jullie dit een sterk verlaagde prijs voor zeer trouwe klanten? Is dit serieus de tegemoetkoming vanuit Samsung? Dit noem ik geen tegemoetkoming voor trouwe klanten, dit noem ik iemand voor de gek houden. Bovendien kan ik niet eens de oortjes aanschaffen die ik dan zou willen.

Ik voel me echt in de maling genomen door Samsung en ben er dan ook helemaal klaar mee. 

Ik ben benieuwd wat jullie hier nu zelf van vinden? Vind je dit echt een tegemoetkoming?

Groeten Danny

0 Likes