Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Betalen met ING via de Watch4/5

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2023 07:51 AM)
7303 Weergaven
Osman58
First Poster
Opties

Ik heb de watch 5 maar ik kan niet betalen met mijn ing pinpas. Google wallet acepteerd geen Ing pinpas. Is er een manier hoe ik kan betalen met mijn ing pinpas via mijn watch5? 

0 Likes
15 Antwoorden
Thijsradijs013
Pioneer
Opties
Nee, google wallet werkt niet met ING. Ook al geprobeerd. Misschien kun je kijken of je samsung wallet erop kunt zetten. Maar ik weet niet of die ING wel accepteerd
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemorgen,

Maak een Revolut account aan en koppel Revolut aan Google Wallet. Op deze manier kun je wel met je Watch betalen. Dit is de enige manier om met je Watch 5 te betalen als je ING hebt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ezra1234
Explorer
Opties
ING heeft op twitter gezegd over google wallet: 'we gaan hiermee aan de slag'.
0 Likes
Maaike10
Pathfinder
Opties

Ik ben ook aan het kijken, ASN ondersteund het ook niet, Revolut is dat gratis dan? of betaal je voor revolut mastercard? kun je meer uitleggen?

Ik heb ook een spaarrekening bij Bunq, als ik daar een bankrekening open kost dat 2,99  p.m en dat werkt via google pay, vandaar, ik snap het niet helemaal, want misschien moet ik daar ook een creditcard kopen, werkt het alleen via een creditcard?

0 Likes
Maaike10
Pathfinder
Opties

En nog een vraagje, als ik dat google pay en of samsung wallet heb , werkt dan de watch zonder dat ik de telefoon bij me heb? opend dan iets wel zodat ik kan betalen zonder een esim abonnement, of moet de telefoon erbij zijn?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Maaike10

Je kan hiervoor het beste de vraag over de kosten uitzetten bij de bank zelf. Wanneer je Watch zelf ook ingesteld is met een e-Sim dan heb je ook geen telefoon nodig voor het gebruik van Google Wallet.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JT_NL
First Poster
Opties

Voor de telefoon werkt dat inderdaad vlekkeloos, maar op de Watch 6 Classic is het nog niet mogelijk een debit card toe te voegen, die wil alleen credit cards accepteren

0 Likes
maaike101
Explorer
Opties

IK heb een watch 6 classic, en betaal met een debit card vlekkeloos en die card staat in google wallet

0 Likes
JT_NL
First Poster
Opties
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen als ik vragen mag? Via de Google Wallet app vanaf mijn Classic 6 (via mijn telefoon) stopt het bij mij als ik de CVC code moet invoeren (die is er niet voor mijn debitkaart). Direct invoeren via Google Pay site lukt ook niet, want het kaartnummer pakt ie niet.
0 Likes