Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Betalen Galaxy Watch.

(Onderwerp aangemaakt op: 31-08-2023 10:13 AM)
1550 Weergaven
SidR
Navigator
Opties
Hallo mensen, vanaf wanneer kunnen we eindelijk zonder allerlei omwegen met de Galaxy Watch SM-R800 betalen bij de Pin. De ING moet dat ook ondersteunen.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Daarvoor moet je bij de banken zijn. Die kunnen zelf een app hiervoor ontwikkelen maar dat doen ze niet. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Daarvoor moet je bij de banken zijn. Die kunnen zelf een app hiervoor ontwikkelen maar dat doen ze niet. 

SidR
Navigator
Opties
Hebben die allemaal een dealtje met die vuilak van Appel
0 Likes
SidR
Navigator
Opties
Van bank switchen is geen optie. Maar pech.
0 Likes
Maaike10
Pathfinder
Opties

Wise virtuele debet card is gratis, je hoeft geen plastic te kopen, alleen virtueel en daar stort je bv 100 euro op en je kunt overal pinnen., misschien kun je die koppelen?

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik gebruik daar trouwens Revolut voor.. Gekoppeld aan mijn Google wallet. Had ik op mijn Watch 5pro ingesteld. Nu op de 6 nog geen zin in gehad haha.

Maaike10
Pathfinder
Opties

Ik dacht dat je verplicht bij Revolut een plastic card moest kopen  voor 6 euro verzenden.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Nee hoor, ook ik maak gebruik van de Revolut variant voor ING op de Watch 😇 Ik denk dat beide opties een goede work arround zijn voor de banken die nog niet met Google Pay werken 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Maaike10
Pathfinder
Opties

Ik lees van alles op Forums, laat ieder voor zich maar goed de kleine letters lezen om de juiste keuze te maken.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb de Revolut kaart sinds mijn Watch 4 en heb hier naar mijn weten nog nooit kosten aan gehad. Ik heb verder ook alleen de virtuele kaart en geen fysieke kaart van hen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200