Ik heb op mij Samsung gear 3 frontier de app Navigatie Pro staan. Op mijn Samsung S10+ heb ik deze ook staan en de app werkt perfect om de... Bekijk bericht
Kan iemand mij a.u.b. vertellen hoe ik een app kan kopen in de samsung galaxy store voor mijn watch3 zonder een creditcard of een paypal account?
... Bekijk bericht
Voor het hardlopen gebruik ik graag min Gear S3. Ben ook extreem tevreden over de Komoot app die zowel op telefoon als op mijn horloge perfect... Bekijk bericht
Ik ben al bijna een jaar de trotse bezitter van de earbuds+. Ik heb er nooit echt problemen mee ondervonden. Alleen sinds de laatste paar... Bekijk bericht
Op de Fit 2 is het mogelijk om uit veel watchfaces te kiezen, helaas is het niet mogelijk om de kleuren of info weergave te wijzigen. Zou dit... Bekijk bericht
Ik ben al twee dagen aan het chatten met Samsung medewerkers over hoe ik een app kan kopen in de Galaxy Store. Er werd mij verteld dat dit... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung S20FE en een Active 2. Nu wil ik mijn telefoon wel als wekker gebruiken maar mijn horloge niet (ik houd niet van trilalarmen... Bekijk bericht
Sinds van de week heb ik een nieuwe telefoon (SGS21) nu heb ik al mijn gegevens van mijn vorige telefoon (SGS10) overgezet maar veranderd van... Bekijk bericht
Vanaf gisteravond krijg ik de melding dat de sensor schoongemaakt zou moeten worden. Het horloge meet nu geen slaap, geen hartslag, geen stress en... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds 2 weken heb ik de galaxy watch3 in bezit. Nu heb ik sinds een aantal nachten dat mijn watch de volgende ochtend leeg is terwijl ik... Bekijk bericht
Beste,
Na wat Googlen terecht gekomen op deze website, ik hoop dat iemand tips heeft. Ik heb op mijn verjaardag (afgelopen december) een Samsung... Bekijk bericht
September 2020 een galaxy fit watch gekocht voor mijn dochter. Van in het begin merkten we al dat de laadtijd wel vrij lang was. Na wat opzoeken... Bekijk bericht
Ik heb een kleine 2 jaar geleden voor mijn vrouw een Galaxy Watch Active gekocht. Daar is ze nog altijd heel tevreden van. Draagt die ook... Bekijk bericht
Vandaag is dan de update uitgerold waarin ECG support is toegevoegd aan OA de Galaxy Active 2, echter wordt deze functie momenteel niet ondersteund... Bekijk bericht
Vorig jaar heb ik Buds+ bij mijn Galaxy S20+ gekregen. Afgelopen dagen heb ik gemerkt, dat het volume van één van de oordopjes lager is. Ik... Bekijk bericht
Afgelopen weekend heb ik mijn Ear Buds+ tijdens het hardlopen gebruikt. Dit was helaas geen succes. De muziek viel meestal weg en heel af en... Bekijk bericht