Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy fit laad niet op

(Onderwerp aangemaakt op: 26-02-2021 09:38 AM)
358 Weergaven
NatasjaW
First Poster
Opties

September 2020 een galaxy fit watch gekocht voor mijn dochter. Van in het begin merkten we al dat de laadtijd wel vrij lang was. Na wat opzoeken merkten we op dat velen dat hebben dus zagen we niet direct een probleem. Moest wat langer laden maar ze kon hem wel zeker 3 a 4 dagen dragen vooraleer terug op te laden. Nu ondertussen laad de watch nog amper op. Na een halve dag opladen is hij nog niet de helft bijgeladen en soms laad hij zelf af. En het beetje dat opgeladen gaat dan ook weer heel snel terug leeg. Ik was aan het kijken via de website op deze op te sturen gezien het nog maar 5 maand oud is maar bij zoeken naar het toestel om in te geven vind ik zelfs het nummer van haar toestel niet terug. Wat moet ik hier nu mee?

0 Likes
2 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je ook al eens een andere lader geprobeerd?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @NatasjaW, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet goed dat de Galaxy Fit leeg raakt wanneer deze aan de oplader is gekoppeld. Heb je de Galaxy Fit ook al eens gereset? Maakt het resetten ook geen verschil dan kun je de Fit ook aanmelden voor de ophaalservice, wil je hier meer over weten kijk dan hier: https://bit.ly/2jvdZBa

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes