Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterijduur Watch 6 valt tegen.

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2023 03:12 PM)
968 Weergaven
CBRmuisje
First Poster
Opties
Net opgeladen en als ik dan kijk heb ik maar 18,5 uur. Nu maar hopen dat ik dat überhaupt ga halen.
Geen hartslag meting geen always on, wel WiFi en Bluetooth maar hij is gemaakt voor de smart functies.. Dan mag je toch wel verwachten dan hij wel gewoon langer mee gaat.

Ze adverteren met 40 uur... nou hoe kom ik daar dan??
Het idee dat het toen ik hem net had een stuk beter ging, maar nu echt niet meer.
Zo mis ik echt mijn garmin ☹️
0 Likes
8 Antwoorden
Salista
Navigator
Opties
Dat is vreemd. Heb geen tips, maar heb mijn horloge 2 dagen geleden opgeladen en heb nu nog 25%.
Hartslag staat op continue en Wi-Fi en Bluetooth aan.
Niet heel actief geweest, dus geen activiteiten gemeten.

Hoe lang heb je het horloge?
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @CBRmuisje, goedemiddag.

Dat is wel erg snel. Wat is het modelnummer van jouw Watch? En hoe ziet het batterijverbruik er uit bij jou? Open de Wearable-app en ga naar Instellingen Horloge > Batterij en apparaat-onderhoud. Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze met ons, dan kijken we met je mee. Staan hier ook apps bij die opvallen vanwege het verbruik?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ruben_v_Hengel
First Poster
Opties
Sinds een paar weken heb ik precies hetzelfde, de eerste paar dagen was de batterij duur prima en kon ik makkelijk slaap meten en de dag erna ook nog door op 1 batterij. Nu loopt de batterij zo snel leeg en gaat hij nieteens een hele dag meer mee zonder bij te laden. Ik heb in die paar weken ook niets extra's aangezet of meer gaan gebruiken.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ruben_v_Hengel,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw Watch ook helemaal up-to-date, heb je de cache geleegd en de Watch geprobeerd te resetten?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Angelique72
Explorer
Opties

Goedemorgen, ik heb dit probleem ook.  Ik heb met mijn Galaxy Watch 2 heel lang gedaan, 5 jaar, en daar ging de batterij zeker 3 en soms 4 dagen mee, maar nu moet ik meestal na 2 dagen en soms wel na 1 dag al opladen. Ik gebruik geen gekke dingen, heb de locatie uit staan, alleen bluetooth staat aan. Alle andere apps staan zoveel mogelijk uit, krijg alleen meldingen van whatsapp, maar verder helemaal niks. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Angelique72,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Via de Wearable app kan je een foutrapport hierover indienen. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Angelique10
First Poster
Opties

Ik heb ook precies het zelfde.  Vanmorgen was mijn batterij om 8:30 52% om 11:30 bijna leeg?? Niets geks gedaan. Voorheen kon ik er wel een dagje soms iets langer mee doen...dan adviseren ze om alles uit te zetten maar daar heb ik toch geen smartwatch voor?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Angelique10,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Had je ook de tips uit de onderstaande link opgevolgd? Laat weten of er verbetering in zit.

https://bit.ly/3SzQN16

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes