Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij Samsung Galaxy Watch4 snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 25-07-2022 07:19 PM)
1202 Weergaven
Anita72
Explorer
Opties

De gekozen wijzerplaat veranderd al bij een lichte aanraking.

Tevens is de batterij heel snel leeg. Gaat maximaal 1 dag mee. Kan het horloge niet overdag en ''s nacht dragen zonder tussendoor op te laden.

0 Likes
Spring naar oplossing
42 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

In je overzicht zie ik ook geen bijzonderheden verder, dit ziet er prima uit 😇 Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
-Krys-
Pathfinder
Opties
Heb je geprobeerd?

-Onnodige apps to weg te doen?
-Batterij besparingstand aan te zetten waneer je je horloge uit doet
-Wifi uit te zetten
-Alles updaten, software update, apps van de Google Play Store, Samsung apps (Instellingen-Apps-Samsung app updates)
-Slaap registratie functies uitzetten
-Hartslag metingen en stress metingen uitzetten (Instellingen-Samsung Health)
-Helderheid van het scherm verlagen
-Vibratie instelling te verlagen (Lengte van vibraties en de sterkte van vibraties)
-Always On Display uit te zetten als je het aan hebt
-Verhoogde locatienauwkeurigheid uit te zetten (Instellingen-Locatie)
-Automatische file-transfer uit te zetten.
Een donkerde horlogeplaat te gebruike n (Met meer zwart kleur, het kan ook helpen om een officiële Samsung plaat te gebruiken)
-Meldingen van onnodige apps uit te zetten

Als je nog vragen hebt, vraag ze dan! |Krys
Members_5osASyr
First Poster
Opties
  • Spijtig  dat ze dit Horloge  als een sport Horloge  aanraden,  ik heb dit Horloge  speciaal  gekocht voor mijn sportactiviteiten  in kaart te kunnen  brengen.  Maar na zes uur is de batterij  plat, heb ik dan een mis moddel aangekocht of bestaan er modellen die het langer uithuiden?
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_5osASyr, thanks voor de update. Zes uur is vrij snel, valt er nu dan wel iets opvallends te zien aan het overzicht van het batterijverbruik? Stuur gerust nog een screenshot zodat we mee kunnen kijken/denken. 

Groeten,

Joey

0 Likes
Members_5osASyr
First Poster
Opties

Screenshot_20220620-210521_Galaxy Watch4 Manager.jpg

2u30 gesport en batterij  staat op 45%, begonnen aan 95%. Voor rest niets anders gedaan met watch.

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Thanks nog @Members_5osASyr, dat ziet er niet slecht uit. Wellicht valt er nog wat terrein te winnen en heb je iets aan de bovenstaande tips, heb je deze allemaal nagelopen? Ik denk overigens niet dat er echt iets aan de hand is met de batterij van jouw Watch maar mocht je er toch niet helemaal zeker van zijn, kun je er het beste eens naar laten kijken in één van de servicelocaties

Groeten, 

Joey

0 Likes
Members_bBAXHRu
First Poster
Opties

sinds een aantal maanden overgestapt van een fitbit naar samsung galaxy watch 4 classic. Helaas bevalt die maar redelijk. moet de batterij dagelijks opladen, erg irritant.

Heb verschillende functies al uitgezet, die bij mijn oude fitbit geen problemen gaven en terug gezet naar fabrieksinstellingen, ook de updates zijn up to date. WiFi staat uit, heeft iemand nog andere suggesties?

groet, 

Wilma Boelens 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Misschien even een fabrieksherstel doen op het horloge? De Watch 4 moet makkelijk 2 dagen mee gaan op 1 accu namelijk.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_bBAXHRu, bekijk ook het overzicht van het batterijverbruik eens via de Wearable app. Wellicht tref je er iets opvallends en valt er nog wat terrein te winnen.

Groeten, 

Joey

0 Likes
Members_bBAXHRu
First Poster
Opties

ondertussen ter reparatie verstuurd.

0 Likes