Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij Samsung Galaxy Watch4 snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 25-07-2022 07:19 PM)
1200 Weergaven
Anita72
Explorer
Opties

De gekozen wijzerplaat veranderd al bij een lichte aanraking.

Tevens is de batterij heel snel leeg. Gaat maximaal 1 dag mee. Kan het horloge niet overdag en ''s nacht dragen zonder tussendoor op te laden.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Anita72
Explorer
Opties

Ik heb net bericht dat het horloge omgeruild kan worden. Hopelijk is het daarna opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Anita72
Explorer
Opties

Ik heb de retourlabels ontvangen en de pakketjes gaan zo op de post. Heel fijn dat er toch een oplossing is gekomen. Hopelijk duurt het niet te lang voordat ik het geld teruggestort krijg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

42 Antwoorden
DannyS23plus
Explorer
Opties
Sinds een paar dagen, lijkt wel sinds google assistent erbij is, loopt mijn batterij heel snel leeg. 2200u van de lader en om 0600u sta ik op, 13% weg waar dit normaal maar 7%of8% was. Ik heb m al gereset en Google assistent eraf gehaald maar hij blijft leeg lopen. Wie heeft dit ook en wie heeft een oplossing?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @DannyS23plus, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!  Open de Wearable-app en ga naar Instellingen Horloge > Batterij, zie je hier apps tussen staan die uit de toon springen? Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze met ons, dan kijken we met je mee 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DannyS23plus
Explorer
Opties
Hoi Martijn
Daar heb ik de laatste dagen ook al op gelet maar dan valt nog iets veel vreemder op, in het printscreen van nu is vergelijkbaar met de laatste dagen en daar staat nog 79% over na 17u(dat is wel weer normaal lijkt het) maar er is slecht 2,7% batterij verbruikt sinds laatste lading? 100-2,7 is bij mij 97,3 en niet 79. Dus hier word ik ook niet veel wijzer vanScreenshot_20220607-114430_Galaxy Watch4 Manager.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook het dagelijks gebruik van je Watch in het algemeen verbruikt batterij. Het overzicht ziet er verder ook goed uit evenals het geschatte verbruik. Hou het goed in de gaten en mocht er nog iets zijn dan horen we dat graag van je.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_5osASyr
First Poster
Opties

Hallo, ik heb sinds twee weken een smartwatch 4 aangekocht. Ik ondervond al snel dat de batterij niet lang mee gaat. Heb ondertussen alle automatische functies, meldingen, en apps geblokkeerd. Maar geen succes, ook batterij bespaar modus opgezet en app geüpdatet. Bij normaal gebruik( uurwerk en stappenteller) is het uurwerk plat na een 15 tal uur, als ik fiets of wandelfunctie gebruik is deze na 6u plat en dit in spaarmodus. Ik merk op verschillende forums dat er klachten zijn over de batterij duur, daarom toch eens deze navraag of er geen probleem is met mijn batterij.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Balen zeg! Zou je eens kunnen kijken of je de laatste updates hebt geïnstalleerd?

Doe daarna een fabrieksherstel en kijk even of het dan beter gaat. Als het niet beter gaat kun je het beste contact opnemen met de verkoper, waar is het horloge gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_5osASyr, goedemiddag.

Als je de Wearable-app opent en gaat naar Instellingen Horloge > Batterij, wat is dan de indicatie van de batterijduur? En staan hier apps tussen die uit de toon springen? Stuur mij ook eens een screenshot van het batterijverbruik, dan kijken we met je mee.

En met welke telefoon heb je d e Watch gekoppeld?

Groeten,

Martijn

Members_5osASyr
First Poster
Opties

Screenshot_20220614-214956_Galaxy Watch4 Manager.jpg

 verbonden met een galaxy xcover5, watch om 12u deze middag 100% opgeladen. Nu is het 22u.

0 Likes
Members_5osASyr
First Poster
Opties

Horloge gekocht in de online shop van samsung. Ik zal nog eens updaten .

0 Likes