op 17-09-2021 10:31 AM - laatst bewerkt op 10-01-2022 03:08 PM door MartijnK
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-09-2021 04:18 PM
Hoi , ik heb precies dezelfde klachten met Samsung watch 4. Geen extra functies ingecshkeld en met ca 30 uur leeg! Ik lees hier ven mee.
gr
Ellis
op 21-09-2021 05:18 PM
Goedemiddag @Nozipo,
Je hebt zo te lezen al de nodige dingen geprobeerd om de batterijduur te verlengen. Heb je ook al de spaarstand geprobeerd?
Los van het beperken van functionaliteiten, gaat jouw Watch zo te zien 1dag en 17u mee en is dit wel in lijn met de verwachting. Wij geven namelijk aan dat de Watch afhankelijk van hoe jij deze gebruikt gemiddeld 2 dagen mee gaat, zoals bij jou ook het geval is.
op 21-09-2021 06:31 PM
Hoi, jazeker. Dat was het eerste.. ik had hiervoor een ander type sporthorloge van Samsung, en daar werkte dat uitstekend . Nu alleen de health app aan voor de dagelijkse stappen en slapen. Geen wifi, geen bluetooth aan.eigenlijk had ik, omdat alles nu uit staat, ook gewoon een simpele Fitbit kunnen kopen. Dus hoop echt dat er snel een update komt
op 23-09-2021 06:10 PM
op 05-10-2021 07:53 PM
Ik heb geen antwoord helaas dezelfde ervaring, ik gebruik bijna geen apps, gaat net aan dag mee
op 06-10-2021 07:44 AM
op 06-10-2021 09:29 AM
dank voor jullie reacties. Huawei ben ik wat huiverig voor doordat het gebruik/toepassingen van hun apparaten steeds meer beperkt worden in veel landen. Heb zelf een huawei telefoon gehad, niks gen problemen mee. Maarde wearable app van samsung kon ik er niet meer op krijgen , dus een neiuiwe telefoon gekocht zodat ik de watch 4 wel kon gebruiken. Al met al dus veel geld uitgegeven, voor iets wat uiteindelijk niet aan de verwachtingen voldoet.
Nozipo, ik volg je ven. Wellicht volg ik je voorbeeld.
groet
Ellis
op 06-10-2021 02:16 PM
Hi there, goedemiddag.
Het is de bedoeling dat je ongeveer 1-2 dagen met een volle lading kunt doen, dit is wel een beetje afhankelijk van het gebruik.
Bij het kopje Meldingen in de Wearable-app kun je ook kiezen voor de optie Telefoonmeldingen weerg. op horloge en deze wijzigen naar Meldingen weergeven als de telefoon niet wordt gebruikt, dit zorgt ook voor een mindere accu belasting.
Uiteraard zitten wij ook niet stil en brengen we regelmatig een update uit om de gebruikerservaring te verbeteren. Daarnaast kun je altijd met je Watch langs één van onze service punten om dit op locatie te laten nakijken.
Groeten,
Martijn
op 06-10-2021 04:07 PM