Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij erg snel leeg - Watch4

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2021 06:31 PM)
25425 Weergaven
Nozipo
Student
Opties
De batterij van mijn nieuwe watch 4 is erg snel leeg. Ik heb al diverse dingen geprobeerd die hier op het forum genoemd worden (resetten, apps verwijderen en opnieuw erop zetten, paar dagen gebruiken om 'te laten wennen') maar het helpt niet. Ik heb nauwelijks gebruik gemaakt van de extra functies op de horloge sinds de laatste lading en toch is hij snel leeg. 

Hieronder heb ik screenshots gepost die het verbruik weergeven, mij valt op dat de verschillende percentages niet optellen tot 100%. Dus waar gaat die energie dan naar toe?

Wat kan ik doen? Ik heb de watch rechtstreeks bij Samsung gekocht, dus ik kan niet terug naar een winkel. 
imageimage
200 Antwoorden
ellis27mei
Journeyman
Opties

Hoi , ik heb precies dezelfde klachten met Samsung watch 4. Geen extra functies ingecshkeld en met ca 30 uur leeg! Ik lees hier ven mee.

gr

Ellis

Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Nozipo,

Je hebt zo te lezen al de nodige dingen geprobeerd om de batterijduur te verlengen. Heb je ook al de spaarstand geprobeerd?

Los van het beperken van functionaliteiten, gaat jouw Watch zo te zien 1dag en 17u mee en is dit wel in lijn met de verwachting. Wij geven namelijk aan dat de Watch afhankelijk van hoe jij deze gebruikt gemiddeld 2 dagen mee gaat, zoals bij jou ook het geval is.

rsz-846676\
0 Likes
ellis27mei
Journeyman
Opties

Hoi, jazeker. Dat was het eerste.. ik had hiervoor een ander type sporthorloge van Samsung, en daar werkte dat uitstekend . Nu alleen de health app aan voor de dagelijkse stappen en slapen. Geen wifi, geen bluetooth aan.eigenlijk had ik, omdat alles nu uit staat, ook gewoon een simpele Fitbit kunnen kopen. Dus hoop echt dat er snel een update komt 

Jan642
Student
Opties
Grappig
Je hebt gelijk waarom een samsung met veel functies en om de batterij duur te verlengen het advies alles uit te zetten en in de spaarstand
Bij mij het zelfde probleem en overweeg een ander merk aan te schaffen, dan maar iets minder functies maar wel een lange batterij duur Huawei Watch GT 2 Pro
Batterij duur 2 weken
0 Likes
lies1961
Apprentice
Opties

Ik heb geen antwoord helaas dezelfde ervaring, ik gebruik  bijna geen apps, gaat net aan dag mee

0 Likes
Nozipo
Student
Opties
Ik heb inmiddels uitgebreid contact gehad met de klantenservice. Ik mocht hem uiteindelijk terug sturen en dan krijg ik een nieuwe (waar ik al een tijdje op wacht). Ik hoop dat die beter is.

De opmerking van Ellis is zeer terecht. Ik had een fitbit en deze nu vervangen door een samsung. Die fitbit ging zeker 5 dagen mee, terwijl Samsung (wanneer ik alleen de functies gebruik die fitbit ook heeft) na 1,5 dag leeg is.

Ik hoop dat de nieuwe beter is, ik laat het weten.
0 Likes
ellis27mei
Journeyman
Opties

dank voor jullie reacties. Huawei ben ik wat huiverig voor doordat het gebruik/toepassingen van hun apparaten steeds meer beperkt worden in veel landen. Heb zelf een huawei telefoon gehad, niks gen problemen mee. Maarde wearable app van samsung kon  ik er niet meer op  krijgen , dus een neiuiwe telefoon gekocht zodat ik de watch 4 wel kon gebruiken. Al met al dus veel geld uitgegeven, voor  iets wat uiteindelijk niet aan de verwachtingen voldoet.

Nozipo, ik volg je ven. Wellicht  volg ik je voorbeeld.

groet

Ellis

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemiddag.

Het is de bedoeling dat je ongeveer 1-2 dagen met een volle lading kunt doen, dit is wel een beetje afhankelijk van het gebruik. 

Bij het kopje Meldingen in de Wearable-app kun je ook kiezen voor de optie Telefoonmeldingen weerg. op horloge en deze wijzigen naar Meldingen weergeven als de telefoon niet wordt gebruikt, dit zorgt ook voor een mindere accu belasting.

Uiteraard zitten wij ook niet stil en brengen we regelmatig een update uit om de gebruikerservaring te verbeteren. Daarnaast kun je altijd met je Watch langs één van onze service punten om dit op locatie te laten nakijken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
lies1961
Apprentice
Opties
Het is nu 17.00u ik heb vanochtend om half acht van lader gepakt met 100 procent. Ik krijg er agenda meldingen en whatsapp op binnen( 10 of zo? ) en verder alleen de tijd, express zwart scherm genomen. Staat nu op 25 procent. Ik vind dat best wel snel leeg gaan, kunnen ze hem dan doormeten(bij de media markt) ofzo?
0 Likes