Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Automatisch fietsen

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2024 08:52 AM)
584 Weergaven
Marian2011
Pioneer
Opties
Sinds dat op de watch 5 het automatisch fietsen er weer op zit, heeft die van mij het geen enkele keer gedaan !!!

Heb al meerdere malen foutrapporten gestuurd, maar ze "vinden" niks

Nee gek hé, want hij doet het gewoonweg niet, normaal gesproken fiets ik niet langer dan 10 minuten bijv naar mijn werk, maar loop ik,
Maar wel naar iemand toe voor visite savonds, en dat is dan altijd langer dan 10min, wel 25 of 30 minuten, maar hij doet het niet, terwijl alles hetzelfde staat ingesteld als wandelen en dynamische training, en zelfs die doen het perfect, maar fietsen verrekt hij gewoon !!!

Ik heb een gewone fiets, geen ondersteuning als een ebike, kan het zijn dat deze alleen tegenwoordig daarop staat ingesteld?? 
En volgens degene van de foutmelding moet ik bijv een screenshot maken, maar hoe dan ? Fietsend in het donker?? Terwijl hij het niet doet

Ook al meerdere malen een reset gedaan, niks helpt, heb geen idee waarom deze het niet bij mij doet, maar wel heb ik sinds vannacht 2800 stappen gezet??? 
Ja we waren met de fiets, ongeveer 6km fietsen, waren om 03.15 ongeveer thuis.... dus er zit ergens gewoon een fout in mijn horloge software

Of heeft iemand DE gouden tip ???? 
0 Likes
5 Antwoorden
Marian2011
Pioneer
Opties
Ja en ja, want met wandelen doet hij het perfect
0 Likes
Marian2011
Pioneer
Opties
Nee, maar het automatisch starten wanneer ik fiets, langer dan 10min doet het gewoonweg niet, de rest wel, ook als ik hem wel handmatig start, het fietsen doet hij het gewoon, maar echt alleen het automatisch detecteren van het fietsen doet hij niet 1708256381357.jpg
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Houd er rekening mee dat wanner je bijvoorbeeld voor eens stoplicht moet stoppen en te lang stil staat de timer weer gereset wordt. 

Ook zie ik dat je hem aangezet hebt op je telefoon. 
voor het bijhouden op je horloge moet dit op je horloge. 

Ga naar Samsung health op je horloge-> scroll naar onder naar instellingen -> klik op de tekst activ. detecteren en zet fietsen aan. 

Staat dit al aan? zet het dan eens uit. start je horloge opnieuw en zet het weer aan. 

Marian2011
Pioneer
Opties
Alles staat en reset zelfs 2x in het verleden, maar nog niet
0 Likes
Marian2011
Pioneer
Opties
Maar dat die tip ga ik nu doen, dank je
0 Likes