op 24-03-2022 01:03 AM - laatst bewerkt op 29-04-2022 10:56 AM door MartijnK
Prachtig product, mooi geluid, goeie app.
Maar ik kan de Galaxy Buds2 slechts korte tijd gebruiken omdat ze mijn oren tot bloedens toe irriteren. In onderstaand draadje lees je dat met mij vele mensen hier last van hebben. Graag zou ik een oplossing zien aangezien ze niet goedkoop zijn geweest.
Had eerst in UK forum-draadje gereageerd, bij deze dan in het NL forum.
Groeten
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-04-2022 10:55 AM
Uiteraard lossen wij dit netjes op voor iedereen die zich hiermee meld. Een huisarts of dokter hoeft ook niet te vermeldden dat het eventueel door de oortjes wordt veroorzaakt, wel kan je bij de huisarts een allergietest laten uitvoeren.
Wij zullen je gegevens vervolgens doorzetten naar de juiste afdeling, waarna mijn collega met ongeveer 5-10 werkdagen contact met je op neemt om dit verder te bespreken.
Groeten,
Martijn
op 01-08-2022 09:26 AM
Hi @Wasim85, goedemorgen.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Ik heb je topic ook even verplaats naar de juiste thread 😉 Het is natuurlijk niet fijn als je een reactie krijgt van het dragen van oortjes, dit is overigens geen fabricage fout.
Om dit verder uit te zoeken zal je gegevens doorzetten naar een andere afdeling. Mijn collega's pakken dit dan verder op en zullen contact opnemen met je. Stuur mij hiervoor een privé bericht (https://bit.ly/3BoC5B0) met je persoonsgegevens, het type-en serienummer van de Buds en de aankoopdatum. Met ongeveer 5-10 werkdagen zal mijn collega contact met je opnemen om dit verder te bespreken.
Groeten,.
Martijn
op 24-03-2022 01:09 AM
24-03-2022 01:19 AM - bewerkt 24-03-2022 01:19 AM
op 24-03-2022 01:34 AM
Klopt ik hou vaak snachts het forum ook in de gaten🙂
In deze thread is te lezen wat je kunt doen. @MartijnK heeft daar mooi advies gegeven👌
op 24-03-2022 02:26 AM
op 25-03-2022 01:37 PM
Hi @Arjenz, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me dan ook goed voorstellen dat je hiervan baalt!
Heb je hier eerder al contact over gehad met onze klantenservice? Stuur mij anders een privé bericht met je NAWTE-gegevens, het type- en serienummer samen met de datum en winkel van aankoop. Ben je hiervoor ook al naar de huisarts geweest? En heb je ook een doktersverklaring?
Ik zal je gegevens doorzetten naar de juiste afdeling welke vervolgens contact met je gaat opnemen om dit verder te bespreken.
Groeten,
Martijn
op 26-04-2022 08:17 PM
op 29-04-2022 10:55 AM
Uiteraard lossen wij dit netjes op voor iedereen die zich hiermee meld. Een huisarts of dokter hoeft ook niet te vermeldden dat het eventueel door de oortjes wordt veroorzaakt, wel kan je bij de huisarts een allergietest laten uitvoeren.
Wij zullen je gegevens vervolgens doorzetten naar de juiste afdeling, waarna mijn collega met ongeveer 5-10 werkdagen contact met je op neemt om dit verder te bespreken.
Groeten,
Martijn
op 29-04-2022 11:16 AM
op 29-04-2022 11:22 AM