Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Allergische reactie of irritaties van de Galaxy Buds

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2022 01:03 AM)
2130 Weergaven
Arjenz
First Poster
Opties

Prachtig product, mooi geluid, goeie app.

Maar ik kan de Galaxy Buds2  slechts korte tijd gebruiken omdat ze mijn oren tot bloedens toe irriteren. In onderstaand draadje lees je dat met mij vele mensen hier last van hebben. Graag zou ik een oplossing zien aangezien ze niet goedkoop zijn geweest.

Had eerst in UK forum-draadje gereageerd, bij deze dan in het NL forum.

https://bit.ly/3F1CGuJ

Groeten :smiling-face:

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard lossen wij dit netjes op voor iedereen die zich hiermee meld. Een huisarts of dokter hoeft ook niet te vermeldden dat het eventueel door de oortjes wordt veroorzaakt, wel kan je bij de huisarts een allergietest laten uitvoeren.

Wij zullen je gegevens vervolgens doorzetten naar de juiste afdeling, waarna mijn collega met ongeveer 5-10 werkdagen contact met je op neemt om dit verder te bespreken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wasim85, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Ik heb je topic ook even verplaats naar de juiste thread 😉 Het is natuurlijk niet fijn als je een reactie krijgt van het dragen van oortjes, dit is overigens geen fabricage fout. 

Om dit verder uit te zoeken zal je gegevens doorzetten naar een andere afdeling. Mijn collega's pakken dit dan verder op en zullen contact opnemen met je. Stuur mij hiervoor een privé bericht (https://bit.ly/3BoC5B0) met je persoonsgegevens, het type-en serienummer van de Buds en de aankoopdatum. Met ongeveer 5-10 werkdagen zal mijn collega contact met je opnemen om dit verder te bespreken.

Groeten,.

Martijn

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

47 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik ben bang dat het toch om een product gaat waar hygiëne bij komt kijken dus terug sturen heeft geen zin.

Als je ergens allergish voor bent is dat erg vervelend maar daar kan Samsung ook weinig aan doen verder. Wellicht is het een goed idee om de huisarts te bezoeken om erachter te komen waar je dan precies niet tegen kunt en vervolgens oortjes zoeken die je wel kunt gebruiken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Arjenz
First Poster
Opties
Zo jij bent snel Patrick. En dat midden in de nacht

Het gaat om nieuwe buds en ik maak ze regelmatig schoon.

Heb je het genoemde draadje gelezen? Veel klachten en ook oprechte medewerkers die laten blijken dat ze a) de R&D erbij willen halen ( hebben gehaald) ivm het aantal klachten en b) via privéberichten schijnbaar met oplossingen komen.

Het lijkt dus vrij structureel ipv incidenteel (bijvoorbeeld omdat men allergisch zou zijn).

Anyway, ik wacht graag een reactie van Samsung af.

Fijne nacht nog!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Klopt ik hou vaak snachts het forum ook in de gaten🙂

https://eu.community.samsung.com/t5/wearables/oorontsteking-allergische-reactie-op-de-samsung-galaxy...

In deze thread is te lezen wat je kunt doen. @MartijnK heeft daar mooi advies gegeven👌

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
mollie319
Big Cheese
Opties
Dit was medio november 2021 zo'n beetje op elke TECH website te vinden, Zover ik weet heeft het met de contacten te maken en nikkel.

Veel mensen reageren slecht op nikkel, dat is algemeen bekend.

Niks officieels volgens mij, maar hier is een aardige uiteenzetting.

Alhoewel ik denk dat je zelf op zoek moet naar andere in-ear oordoppen.

https://www.notebookcheck.net/Samsung-comments-on-Galaxy-Buds-Pro-and-Galaxy-Buds2-causing-ear-infec...

En een medewerker van de website Android Central die zijn bevindingen deelt.

Er loopt in Amerika een Class Action Suite hierover tegen Samsung.

https://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-buds-pro-ear-infections

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: Z Fold7, S25 Edge, Watch Ultra, Galaxy Ring, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arjenz, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me dan ook goed voorstellen dat je hiervan baalt!

Heb je hier eerder al contact over gehad met onze klantenservice? Stuur mij anders een privé bericht met je NAWTE-gegevens, het type- en serienummer samen met de datum en winkel van aankoop. Ben je hiervoor ook al naar de huisarts geweest? En heb je ook een doktersverklaring?

Ik zal je gegevens doorzetten naar de juiste afdeling welke vervolgens contact met je gaat opnemen om dit verder te bespreken.

Groeten,

Martijn

ManonMutsaers
Navigator
Opties
Beetje late reactie van mijn kant.
Het betreft hier een wereldwijde klacht. Samsung is hier wel degelijk mee bezig.
Ik heb hierover contact gehad met het Servicepunt van Samsung in Breda.
Er staan hier meerdere topic over dit onderwerp in de community.
Elke keer wordt het hier als incident afgedaan. Of dat het met de hygiëne te maken heeft.
Het heeft wel degelijk met de nikkelen contactpunten te maken. Die steken bij dit type uit en liggen dus niet verdiept, zoals bij andere types. Ik heb het getest, door de contactpunten af te plakken met een soort seconde skin plakkers.
En ik heb de tips vervangen door memory foam tips. Op deze manier 0 klachten.
Wanneer ik de originele tips wel weer klachten. Wanneer ik dan ook de plakkertjes weglaat, dan is het weer vette ontsteking.

Ik Gr eb bij mijn huisarts om een doktersverklaring gevraagd. Ze zet op papier dat ik een oorontsteking heb, maar zij gaat niet zwart op wit zetten, dat het van de buds komt. En dat snap ik. Dat zou voor mijn huisarts dan een aanname zijn.

Verder wordt er elke keer doorverwezen naar de klantenservice. Die kunnen ook niets.

Het wordt tijd dat Samsung gewoon ervoor uitkomt, dat het een ondeugdelijk product is. En het voor hun klanten netjes oplost.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard lossen wij dit netjes op voor iedereen die zich hiermee meld. Een huisarts of dokter hoeft ook niet te vermeldden dat het eventueel door de oortjes wordt veroorzaakt, wel kan je bij de huisarts een allergietest laten uitvoeren.

Wij zullen je gegevens vervolgens doorzetten naar de juiste afdeling, waarna mijn collega met ongeveer 5-10 werkdagen contact met je op neemt om dit verder te bespreken.

Groeten,

Martijn

ManonMutsaers
Navigator
Opties
Hallo Martijn, waar kan ik hetgeen de huisarts op papier heeft gezet, naartoe sturen? Ik ben nu wel heel benieuwd, wat hieruit komt.

Gr Manon
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Mijn collega's van de betreffende afdeling nemen met 5-10 werkdagen contact met je op om dit verder te bespreken, zij zullen je dan ook de informatie geven waar dit dan heen gestuurd kan worden.

Groeten,

Martijn

0 Likes