Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verzegeling

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2022 06:34 PM)
335 Weergaven
V270
Pioneer
Opties
Hoi, Zojuist is mij Galaxy Watch 4 44  geleverd. Wat mij verbaasd is dat de doos niet verzegeld was. De verzegeling stickers zaten in de doos. Ook zit er geen beschermfolie op de horloge zelf. Is dat normaal?
Ik heb besteld via de Samsung website en dat was eentje die je zelf samen kan stellen.

image

image

image

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik zou in jouw geval direct de klantenservice bellen en dit aan hun vertellen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @V270, goedemorgen.

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Zelf heb ik ook deze Watch en kan me eigenlijk niet herinneren dat er een folie op zat. Wat de verzegeling aangaat, deze had er uiteraard wel op moeten zitten, echter omdat jouw Watch gepersonaliseerd is wordt het doosje normaliter achteraf opnieuw verzegeld. Ik vermoed dan ok dat dit vergeten is.

Bevalt de Watch verder wel helemaal?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
V270
Pioneer
Opties
Dank je wel, dat is wel een geruststelling. Ik vond het ook een beetje bizar, dat de batterij ook helemaal leeg was.
Maar goed, natuurlijk bevalt hij en is zoveel mooier dat mijn oude active2. Bovendien matcht het bandje zo goed met het hoesje van mijn S22 Ultra 🥰 (tja vrouwen he..🤣) IMG-20220325-WA0001_10925_1648202740.jpg
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat een geweldige combinatie, heel veel plezier met deze mooie set! En heb je in de toekomst vragen of hulp nodig, stuur me dan gerust een berichtje!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Members_Ai4WeBJ
First Poster
Opties

Bij mij precies hetzelfde. Ik had al een vraag uitstaan wat die stickers zouden moeten betekenen, maar dat begrijp ik nu. Ze moesten op de verpakking zitten...... Ik vind het niet zo'n wereldschokkend verhaal dat ze niet op de doos geplakt zaten. Want de Watch4-doos zat in een Samsung verzendverpakking die wel helemaal goed dicht zat.