Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

WW80M760NOM verliest verbinding Smart Things

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2018 02:34 PM)
2990 Weergaven
hmhgodzilla
Student
Opties

Ik loop tegen het volgende probleem aan met mijn Samsung wasmachine (WW80M760NOM): hij verliest steeds de connectie met de SmartThings app. Ik kan keurig de verbinding opnieuw opzetten en dan gaat het een tijdje goed maar na een paar dagen geeft hij binnen de app aan dat de verbinding verbroken is. Dit is zowel met een IOS en een Android telefoon. Op de wasmachine geeft hij wel het wifi icoontje weer en in de router krijgt hij keurig een ip adres dus dan heeft hij wel verbiding met het netwerk.

Graag onvang ik instructies hoe ik dit probleem op kan lossen.

Met vriendlijke groet,

Henk

28 Antwoorden
ursulao
Student
Opties
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je proberen om tijdelijk een hotspot te maken met je mobiele telefoon en de wasmachine daarmee te verbinden?

rsz-846676
0 Likes
ursulao
Student
Opties
hoe werkt dat ik heb wel hotspot op de telefoon staan en ik weet dat je de wifi dan moet uitschakelen maar wat bedoel je met maken ?
0 Likes
ursulao
Student
Opties
weet je ik heb het allemaal geprobeerd ik wordt er echt niet goed van als jullie nou eerst kijken wat die foutcode inhoud waar die voor staat 13-002 wat het steeds mis gaat dan ben je al een heel stap verder ik ben er nu onderhand wel echt helemaal klaar mee vanmorgen met van jullie callcentermedewerkers anderhalf uur aan de telefoon gezeten en die weten ook niks vindt dicht echt een hele hele slechte service alles al geprobeerd en niks maar dan ook niks werkt anders stuur maar iemand langs die er verstand van heeft sorry maar ik vindt het niet meer leuk als je een week bezig bent om het voor elkaar te krijgen
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat betekent simpelweg dat er problemen zijn met het netwerk. Je kunt deze dingen nog controleren:

1. Check of modem/router staat ingesteld op 2.4ghz. De meeste apparaten kunnen momenteel nog niet omgaan met 5ghz. Ook een Dual Band verbinding is niet wenselijk.
  2. Check of het apparaat niet te ver van het modem staat. In veel gevallen staat de modem in de meterkast waardoor er veel signaal verlies is en de afstand veel te groot. Het zou dan een oplossing kunnen zijn om een WiFi extender aan te schaffen.
  3. Controleer of het apparaat wel verbindt met een hotspot. Wanneer je wel kan verbinden met een hotspot, dan ligt het aan je netwerk.

Houd er rekening mee dat als er een monteur wordt ingeschakeld en het blijkt niet om een defect te gaan, dat er kosten in rekening kunnen worden gebracht.

rsz-846676
0 Likes
ursulao
Student
Opties
luister mijn modem staat in de huiskamer de wasmachine staat in de keuken begane grond het netwerk staat op 2,4ghz en heb allang een Wi-Fi extender gekocht
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je geeft nu antwoord op twee vragen, als je het laatste nog kunt proberen en het werkt niet, dan kun je telefonisch een reparatieverzoek indienen.

rsz-846676
0 Likes
ursulao
Student
Opties
weet je wat haal die wasmachine maar op alles werkt niet maak maar een afspraak voor me wanneer die weer opgehaald kan worden we hebben echt alles geprobeerd en zijn er nu ziek van
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wat bedoel je met ophalen? Als je hem wilt retourneren, omdat het niet wilt lukken om hem te koppelen met de Smart Things app, dan kun je dit bij je verkoper aankaarten.

rsz-846676
0 Likes