Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

WW80M760NOM verliest verbinding Smart Things

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2020 02:09 PM)
795 Weergaven
hmhgodzilla
Student
Opties

Ik loop tegen het volgende probleem aan met mijn Samsung wasmachine (WW80M760NOM): hij verliest steeds de connectie met de SmartThings app. Ik kan keurig de verbinding opnieuw opzetten en dan gaat het een tijdje goed maar na een paar dagen geeft hij binnen de app aan dat de verbinding verbroken is. Dit is zowel met een IOS en een Android telefoon. Op de wasmachine geeft hij wel het wifi icoontje weer en in de router krijgt hij keurig een ip adres dus dan heeft hij wel verbiding met het netwerk.

Graag onvang ik instructies hoe ik dit probleem op kan lossen.

Met vriendlijke groet,

Henk

BruceH
Community Manager
Opties

Probeer de app dan eens te verwijderen en opnieuw te installeren en begin het proces even opnieuw 👍

rsz-846676
0 Likes
ursulao
Student
Opties
maar waar kan ik me inloggen op mijn eigen telefoon in in te loggen in mijn account om dat ik nu naar Google ben gegaan om hier te reageren ik bedoel mijn account op mijn telefoon ?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Bij Instellingen -> Accounts en back-up -> Account -> Samsung account.

rsz-846676
0 Likes
ursulao
Student
Opties
je zegt dat ik al via community al ben ingelogd met mijn samsung account en dat ik hiermee ook kan inloggen in de smartthings waar dan ik zie niks staan schrijf dan maar ff in jip en janneke taal met mij want snap er nu ff niks meer van 😜
0 Likes
ursulao
Student
Opties
hij geeft op op de app smarthings aan apparaat gevonden ( wasmachine 216A) aan met nu toevoegen of later die ik toevoegen neem aan dat dat goed is Wi-Fi van de wasmachine heb ik aan deur van de wasmachine staat over maar dan is de telefoon bezig maar op een gegeven moment zie ik dat mijn Wi-Fi verbinding verbroken is en dat mijn Bluetooth en locatie dan aan staan en dan geeft hij die foutcode aan 13-002 ik heb hem op 2ghz staan het internet plus ik heb een wifiversterker in de keuken wat kan het probleem zijn
0 Likes
ursulao
Student
Opties
??
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het is geen livechat, dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt 😉

Op welk toestel gebruik je Smart Things?

Als je de Smart Things app opent, zie je links drie streepjes (het menu), bovenin zie je dan een rondje met je profielfoto van je Samsung account als je bent ingelogd, daarnaast zie je een tandwiel, als je hierop tikt, zie je je account. Als het niet wilt lukken, kun je wellicht de hulp van een kennis inschakelen die even mee kan kijken, want zo komen we niet echt verder.

rsz-846676
0 Likes
ursulao
Student
Opties
samsung s10 gebruik ik het nee ik zie geen profielfoto van mij
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je een screenshot sturen van wat je wel ziet?

rsz-846676
0 Likes
ursulao
Student
Opties
0 Likes