Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi connectie met droger en wasmachine werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2023 08:57 AM)
2508 Weergaven
FluppeAnnys
First Poster
Opties

Net nieuwe wasmachine en droger Samsung gekocht.

Wifi connectie met Smart Things werkt niet.

Ik kan QR scannen en zie in Wifi netwerken droger en washer staan, maar connectie lukt niet.

0 Likes
16 Antwoorden
MaartenC84
Student
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. De droger zend inderdaad een wifi signaal uit maar als 'washer' en niet als 'dryer'. Heb ook al meermaals herstart maar blijft Washer weergeven.

Ik kon het toestel wel toevoegen door manueel als wasmachine toe te voegen ipv droger, maar de functies in de app zijn dus gelinkt aan een wasmachine en niet een droogkast waardoor de app nutteloos is hiervoor...

0 Likes
SD274
Apprentice
Opties

Mij lukt het ook niet. Zelfde probleem: droger verschijnt als [washer]. Ondanks herhaaldelijk proberen, herstarten, … wat is de oplossing? 

bedankt!!!

0 Likes
MaartenC84
Student
Opties

Hey,

Er zou eind deze week een technieker langskomen om het te bekijken. Heb dit weekend (na een weekje toestel in gebruik) nogmaals geprobeerd en wonder boven wonder zend het toestel nu wel correct WiFisignaal uit.

denk dus toestel enkele keren opstarten (of zelfs eens volledig spanningsloos zetten door het stopcontact uit te trekken) lost het probleem op .

mvg

maarten

SD274
Apprentice
Opties

Hey, 

Oké, dat probeer ik eens! 

bedankt! 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SD274, goedemorgen.

Is het je nog gelukt om een verbinding tot stand te brengen met de wasmachine en droger? Met welke telefoon wil je dit instellen? En lukt het wel om een verbinding te maken als je hotspot aanzet op je telefoon en de wasmachine en droger daarmee verbindt?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
SD274
Apprentice
Opties

Dag Martijn, 

na enkele keren de zekeringsschakelaar van de droogkast af en op te zetten is het gelukt! 

bedankt! 

Mvg

Sofie

Members_7WmpbDZ
First Poster
Opties

Bij ons zendt hij wel een Wifi signaal uit echter vraagt hij om een wachtwoord. Heb de klantenservice gebelt maar die begrijpen niet wat ik bedoel. Heeft hier iemand de oplossing?

Probleem opgelost hij stond ook hier als washer. Na 3x de stekker eruit en erin staat hij als dryer. Probleem is hiermee verholpen.