op 14-03-2022 12:41 PM
Net nieuwe wasmachine en droger Samsung gekocht.
Wifi connectie met Smart Things werkt niet.
Ik kan QR scannen en zie in Wifi netwerken droger en washer staan, maar connectie lukt niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 22-12-2022 05:43 PM
Ik heb hetzelfde probleem. De droger zend inderdaad een wifi signaal uit maar als 'washer' en niet als 'dryer'. Heb ook al meermaals herstart maar blijft Washer weergeven.
Ik kon het toestel wel toevoegen door manueel als wasmachine toe te voegen ipv droger, maar de functies in de app zijn dus gelinkt aan een wasmachine en niet een droogkast waardoor de app nutteloos is hiervoor...
op 11-01-2023 04:44 PM
Mij lukt het ook niet. Zelfde probleem: droger verschijnt als [washer]. Ondanks herhaaldelijk proberen, herstarten, … wat is de oplossing?
bedankt!!!
op 11-01-2023 05:37 PM
Hey,
Er zou eind deze week een technieker langskomen om het te bekijken. Heb dit weekend (na een weekje toestel in gebruik) nogmaals geprobeerd en wonder boven wonder zend het toestel nu wel correct WiFisignaal uit.
denk dus toestel enkele keren opstarten (of zelfs eens volledig spanningsloos zetten door het stopcontact uit te trekken) lost het probleem op .
mvg
maarten
op 11-01-2023 07:17 PM
Hey,
Oké, dat probeer ik eens!
bedankt!
op 13-01-2023 10:29 AM
Hi @SD274, goedemorgen.
Is het je nog gelukt om een verbinding tot stand te brengen met de wasmachine en droger? Met welke telefoon wil je dit instellen? En lukt het wel om een verbinding te maken als je hotspot aanzet op je telefoon en de wasmachine en droger daarmee verbindt?
Groeten,
Martijn
op 27-01-2023 08:57 AM
Dag Martijn,
na enkele keren de zekeringsschakelaar van de droogkast af en op te zetten is het gelukt!
bedankt!
Mvg
Sofie
02-03-2023 02:57 PM - bewerkt 02-03-2023 03:10 PM
Bij ons zendt hij wel een Wifi signaal uit echter vraagt hij om een wachtwoord. Heb de klantenservice gebelt maar die begrijpen niet wat ik bedoel. Heeft hier iemand de oplossing?
Probleem opgelost hij stond ook hier als washer. Na 3x de stekker eruit en erin staat hij als dryer. Probleem is hiermee verholpen.