op 29-12-2024 05:54 PM
Hi,
Sinds een twee weken maakt mijn wasmachine (WF70F5E0Q4W) meer geluid tijdens het draaien van de trommel. Het geluid is nog niet zo hinderlijk, maar tijdens de fase van centrifugeren pakt de machine steeds kleine beetjes water waardoor er waterslag ontstaat op de waterleiding.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Ik heb vandaag een nieuwe aanvoerslang gekocht, maar het probleem blijft bestaan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-01-2025 04:36 PM
Bedankt voor jouw reactie MichielvO91,
We raden dan om het na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link voor het aanmelden van de reparatie. Je kan ons gerust weer een bericht sturen om ons op de hoogte te houden.
Met groet,
Ajay
op 07-01-2025 02:13 PM
Hallo @MichielvO91,
Bedankt voor jouw bericht. Ik kan goed begrijpen dat je hierover zorgen maakt. Zie de onderstaande link over een Post over dezelfde situatie. Wellicht heb je hier wat aan het antwoord wat er wordt gegeven. Stuur ons gerust weer een bericht wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay
08-01-2025 11:53 AM - bewerkt 08-01-2025 11:58 AM
Hi @Ajay-A Ajay,
Dank voor je bericht!
Helaas kom ik niet echt verder met dat andere topic. De wasmachine pakt enkel tijdens het centrifugeren kleine beetjes water waardoor er een waterslag op de waterleiding komt. Heb je een idee of ik misschien iets moet vervangen? Verder werkt de wasmachine gewoon goed.
op 10-01-2025 04:36 PM
Bedankt voor jouw reactie MichielvO91,
We raden dan om het na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link voor het aanmelden van de reparatie. Je kan ons gerust weer een bericht sturen om ons op de hoogte te houden.
Met groet,
Ajay