Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine kapot na 4 maand

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2023 06:35 PM)
290 Weergaven
Opties

Beste. Heb in september een wasmachine gekocht en is nu januari al kapot.z Heb meerdere keren gebeld en ze gingen een technieker sturen binnen de 48h . Niemand gehoord of gezien. . Heb dan terug gebeld en ze hebben me een nr gegeven van de technieker waar ik 1h20m heb moeten wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Eindelijk iemand gehoord weten ze zelf niks van de probleem en ze hadden niks doorgekregen van samsung. Heb zeker een hele zaterdag liggen bellen naar samsung.

. Schandalig! Is een nieuwe machine de dienst na verkoop trekt daar op niks. Eens ze hun geld hebben. Moet je jou plan trekken. Ik ben nu nog steeds aan het wachten op een technieker.  Wat een klucht.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Bij welk wasprogramma ervaar je dit? En heb je de wasmachine ook al eens op nieuw gekalibreerd? Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2P7EUmM

Maakt dit geen verschil dan zal een service verzoek de volgende stap worden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@wasmachine kapot na  

Hi there, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer de wasmachine zo snel een defect heeft. Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Dit is niet helemaal de manier waarop het zou moeten gaan! Heb je een reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

Opties

Beste Martijn. 

Heb al overal gebeld is echt niet ok. Dit is mijn nr 2817759040.gr

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je hier vandaag ook nog contact over hebt gehad met één van mijn Franstalige collega, deze heeft het één en ander uitgezet met het verzoek om dit zo snel mogelijk op te pakken. Dit kunnen wij helaas niet versnellen en zullen dit ook even moeten afwachten.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Opties

Beste. Omdat ik niet binnen geraak bij de Nederlandstalige collega heb ik bij de Franse moeten bellen. Idd heb gebeld met de hoop geholpen  te worden maar moest gewoon wachten.  Dit is géén  "voor 48u komt er iemand langs " is bijna weekend. Toch bedankt coor dz info

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Daar heb je helemaal gelijk in! Ik zal dit ook intern doorzetten zodat wij onze klantenservice kunnen verbeteren. Hopelijk volgt er ook snel een afspraak en bezoek van een monteur!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Opties

Beste

Wasmachine is nieuw gekocht online in september . En is 2 weken kapot gegaan . Heb meermaals gebeld en gemaild. 

En eindelijk is  er donderdag een technieker geweest om de machine te herstellen. 
De trommel draaide niet. 
Hij heeft er een nieuwe ingestoken.

Nu heeft hij die zogezegd gemaakt. Ik wil mijn vandaag mijn  handdoeken wassen en halverwege draaide die niet meer. 
Volledig geblokkeerd.  
Heb na een tijd de handdoeken er nat uit gekregen . En bij mijn familie gebracht.

Machine is gewoon brol

Ik ga niet terug 2 weken wachten voor een technieker.  Heb samsung gebeld en er een bon gemaakt.  Maar ondertussen zit ik hier met kapot machine .
Schandalig 

Gr

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Bij welk wasprogramma ervaar je dit? En heb je de wasmachine ook al eens op nieuw gekalibreerd? Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2P7EUmM

Maakt dit geen verschil dan zal een service verzoek de volgende stap worden.

Groeten,

Martijn

0 Likes