op 06-03-2025 04:14 PM
Ik heb een Samsung wasmachine gekocht eind 2020. half jaar geleden was er een probleem, via moeilijk procedure kwam ik bij hun reparateur terecht en die heeft de PCB inverter vervangen. Na 6 maanden zelfde probleem, weer vervangen en nu ook deurslot ( na 3 bezoeken) Net de rekening weer betaald (bij elkaar nu al bijna 500 euro, ondanks de 5 jaar extra garantie ) een vandaag ( na 2 weken reparatie) weer zelfde probleem. maakt programma niet af, gaat niet centrifugeren dus zal het PCB board weer vervangen moeten worden ( gaat niet gebeuren natuurlijk) wie heeft deze ervaring ook?? Wat kan oorzaak zijn, of is het gewoon een waardeloze wasmachine
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-03-2025 11:34 AM
ik sluit het bericht, ik hoop dat samsung er wat van zal leren. Als je garantie certificaat geeft en je laat je uitvoerende bedrijf gewoon factureren is het gewoon geen verlengde garantie met certificaat en meer marketing kreten. Conclusie is dat ik in totaal 450 euro uitgegeven heb aan reparaties voor een machine die 4,5 jaar is geworden en ik nu een ander merk heb gekocht bij een andere zaak en met een eigen service dienst die niets af kan schuiven naar anderen. Het is jammer maar helaas.
op 07-03-2025 07:53 AM
op 07-03-2025 08:29 AM
Dat is inderdaad een hele goede vraag. Samsung geeft een garantie van 5 jaar, maar als je dan contact opneemt dan (na een omslachtige weg) krijg je het reparatie bedrijf CE repair. Die rekenen voorrijkosten en de onderdelen en dan noemen ze het een soort coulance korting die erop komt, neemt niet weg dat 2 x reparatie en 5 x langs komen de kosten op bijna 500 euro kwamen. Samsung kan je hier niet over spreken en alles stat in de voorwaarden. is dus gewoon een fake garantie en ze spoelen het spel heel slim, want je geeft je service over aan een bedrijf en die zijn natuurlijk zelfstandig. Geweldig slim. Overigens is het een bekend probleem bij samsung. Onbegrijpelijk want ze zitten ook in de medische handel, maar ze hebben dus geen kwaliteitssysteem.
op 07-03-2025 08:31 AM
Oh ja en het is dus steeds dezelfde fout : maakt programma niet af. dus het PCB board is kapot ( nu dus 3 x in 8 maanden
op 07-03-2025 09:43 AM
op 07-03-2025 05:13 PM
Nee hoor via Samsung en niet alleen op de motor. Maar stelt dus niets voor! Morgen maar een echte machine kopen. Jammer voor het milieu want 4,5 jaar is niet echt oud !
10-03-2025 03:07 PM - bewerkt 10-03-2025 03:08 PM
Hallo @Ron-vd-B,
Bedankt voor de uitleg van jouw situatie. Een wasmachine is natuurlijk een belangrijk onderdeel van het huishouden. Had je een bevestigingsmail toentertijd ontvangen nadat je ervoor had aangemeld? Zie e.v. de onderstaande link voor meer informatie.
Met groet,
Ajay
op 10-03-2025 05:04 PM
zeker een hele mooie mail dat ik naast de 2 jaar 5 jaar extra garantie kreeg. Het was gelukt gaven ze mooi aan!! Dus het was wel gelukt, maar je moet gewoon betalen en ze doen nu net of er geen garantie is en werken ze met een coulance ( krijg je paar tientjes korting. Echt treurig
op 10-03-2025 05:43 PM
Bedankt voor jouw reactie Ron-vd-B,
Kan je een screenshot van de betreffende e-mail met ons delen? Je kan het e.v. via WhatsApp sturen en dan via een privébericht mij voorzien van jouw nummer. Ik kan het dan opzoeken. Zie de onderstaande e-mail voor de link naar onze WhatsApp afdeling.
Met groet,
Ajay
op 10-03-2025 07:45 PM
via de private toegestuurd