Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Warmtepompdroger draait 1 kant op

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2022 03:58 PM)
2323 Weergaven
MoniqueSchut
First Poster
Opties

Goedendag,

ik heb een warmtepomp droger welke, als ik het beddengoed programma kies deze 1 kant opdraait. Gevolg; 1 bonk was wat dus niet droogt en aan de binnenkant van de bonk was één kreukel is. Ik moet dus nu steeds 1 laken drogen en zelfs dat na een kwartier uit elkaar halen !

Ik heb contact met Samsung hierover gehad en willen ze hiervoor een monteur sturen echter lees ik op allerlei forums dat dit bij deze droger het geval is dus lijkt een reparateur overbodig. Zijn er meer mensen met dit probleem want ik vind het namelijk best een slechte zaak als dit inderdaad het geval is voor zo’n dure droger……::

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MoniqueSchut, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Een monteur zal dit ook niet kunnen oplossen. Onze drogers draaien inderdaad 1 kant op, om het kluwen van je wasgoed toch wat te verminderen kan je bij het beddengoed een tennis-of droogbal doen. Het is voorlopig niet mogelijk om een trommel te hebben die 2 kanten opdraait, ditin verband met de patenten die hierop zitten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MoniqueSchut, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Een monteur zal dit ook niet kunnen oplossen. Onze drogers draaien inderdaad 1 kant op, om het kluwen van je wasgoed toch wat te verminderen kan je bij het beddengoed een tennis-of droogbal doen. Het is voorlopig niet mogelijk om een trommel te hebben die 2 kanten opdraait, ditin verband met de patenten die hierop zitten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
MoniqueSchut
First Poster
Opties

Bedankt voor het antwoord.

Ik vind het een slechte zaak dat dit niet vermeldt wordt bij de aankoop of in elk geval in de omschrijving van het apparaat. Waarvoor het je dan een droger vraag ik mijzelf af. Nu ben ik nog met die grote lakens continue in de weer. Volgende min punt in de programma’s die soms 3.5 uur duren. Echt belachelijk ook.

Vorige Samsung droger was in No-Time stuk en nu dit weer. Voor mij in het vervolg geen Samsung meer.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit is een eigenschap die bijna alle drogers hebben, dit komt door het patent. De tijdsduur van de droogtijd is ook redelijk normaal, dit komt dan weer omdat warmtepomp drogers aanzienlijk minder energie verbruiken. De luchttemperatuur ligt zo'n 30 graden lager ten opzichte van de conventionele wasdrogers, ondanks dat de tijdsduur dan langer is, is het energieverbruik aan het einde nog steeds een stuk lager.

0 Likes
GerritAlex
First Poster
Opties
Mijn samsung na 4 jaar (alleen gebruikt in de winter ) compressor stuk,lekt koelmiddel.
0 Likes
Jantje315
First Poster
Opties
Ik loop ook tegen het drogen van wasgoed aan baal ook dat dit niet gemeld is. Gaan een tennisbal proberen.
0 Likes