2 weken geleden
Wasmachine sinds begin augustus en draai ongeveer per week 2 a 3 wasjes.
Vorige week is er een monteur geweest omdat mijn wasmachine soms blijft vast hangen bij het centrifugeren. Heeft alles na gekeken en zei dat er niks aan de hand zou moeten zijn maar dat ik goed in de gaten moest houden de kilogrammen bij de verschillende wasprogramma’s.
Echter had ik ook klachten over de trommel als je die met de hand draait als de wasmachine uitstaat dat soms klinkt alsof die word tegen gehouden. Hij zegt dat het niks raars is maar de snaar is, waar dan geen spanning op staat. Nu draaide ik hem vandaag weer met de hand en lijkt net of soort plastic papiertje van iets tussen zit. ( zo omschrijf ik het geluid) Dit toen ook benoemd aan hem. Zijn er andere mensen die er hier ook last van hebben? Of hoor ik dingen die er niet zijn. Ook benoemd vond de trommel redelijk los zat maar alles was normaal.
Toch dit nog nooit eerder gehad met een wasmachine.
2 weken geleden
Toevallig viel mij het deze ochtend ook op dat het centrifugeren "vast" staat. Ik keek op het apparaat en het centrifugeren duurde nog 4 minuten. Maar na 3 minuten stond hij nog steeds op 4 minuten. Dan springt hij ineens naar 3 en telt dan in het normale tempo af. Ik had voor mezelf de schuld gegeven aan eventuele vocht sensoren in de wasmachine, die vonden dat de was nog niet droog genoeg was. Maar ik blijf het monitoren en kennelijk ben ik dus niet alleen
2 weken geleden
Hallo @Denisenh_,
Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag verder. Kan je een filmpje hierover delen, waar je ook het geluid goed hoort? Ik bespreek het dan met de interne afdeling.
Met groet,
Ajay