Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Status reparatie na reparatie ...

(Onderwerp aangemaakt op: een maand geleden)
148 Weergaven
Members_WRseBIH
First Poster
Opties

Op eind van juni werd mijn mijn wasmachine geïnstalleerd (geleverd op 4mei) WWW90T55. De machine draaide niet goed van het begint (lawaai, ovaal draaien, ezv). Ik melde het probleem aan en na een maand kwam er een technieker. Het beton block was niet vast (1 van de drie bouten loos) en werd vervangt. Het resultaat was hetzelfde maar met minder lawaai tijdens de was. Na een andere maand is een andere technieker om het block opnieuw te vervangen. Ik laat hem zien dat eentje nieuw is er al. In het 2de reparatie rapport staat er 'klant heeft geen vertrouw meer in het apparaat, liever vervangen'. Ik heb filmpjes doorgestuurd met het probleem en nu zie ik dat mijn reparatie status is nog 'in bewerking'. Op dit moment voel mij als een ping-pong bal tussen LetMeRepair en Samsung... 

Deze video wordt momenteel verwerkt. Probeer het over enkele minuten opnieuw.
(weergeven in Mijn video's)
Blok beton kapotBlok beton kapot

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_WRseBIH,

Bedankt voor jouw bericht. Omdat jouw serienummer zichtbaar was in het filmpje heb ik het verwijdert. Kan je mij voorzien van jouw reparatienummer? Ik kijk het dan intern na, om te zorgen dat je zo snel mogelijk kan worden voorzien van een oplossing.

Met groet,

Ajay  

rsz-846676
0 Likes