Ik heb een Samsung Bespoke wasmachine (model WW1DB7B94GEU3) die nu ongeveer een jaar oud is. Ik heb gemerkt dat er een stukje van de rubberen... Bekijk bericht
De bespoke is nog geen week oud en maakt opeens dit rare geluid bij de laatste 20 minuten. Betreft pas het 6e wasje. Lijkt niet dat dit... Bekijk bericht
Wij hebben een samsung ww11db8b95gb gekocht en we proberen ook dispencer 1 in te stellen maar dit lukt niet. Dispencer 2 kan je wel instellen wie o... Bekijk bericht
Op 11-4 heb ik een rekening ontvangen van CE Repair Services dit omdat Samsung heeft aangegeven dat ze geen aankoopbon hebben ontvangen.
... Bekijk bericht
Sinds vandaag een nieuwe wasmachine van Samsung geleverd.
ik wil deze graag verbinden maar de smartthings app blijft bij de laatste registratie... Bekijk bericht
Wij hebben ik 2021 een nieuwe Samsung add wash gekocht deze deed en 1,5 jaar prima. In 2023 kreeg ik de eerste problemen deze zijn toen netjes... Bekijk bericht
Zowel mijn wasverzachter als mijn wasmiddel is in 1 wasbeurt leeg. Alles schoongemaakt, lade eruit, nagekeken, gevuld, opnieuw erin gedaan en weer... Bekijk bericht
Ik kreeg tijdens een wasbeurt de melding Ue, toen heb ik op 2 knoppen gedrukt en toen kwam de code half in beeld.
Ik heb toen de Wasmachine... Bekijk bericht
Ik heb een nieuwe Samsung wasmachine gekocht, maar heb de verkeerde taal ingesteld.
Hij staat nu in het Engels, maar kan nergens meer de... Bekijk bericht
Hallo
Ik heb deze wasmachineWW80T634ALHA/S2
bij aanvang was het wasprogramma staan de wasmiddeldispenser en de Wasverzachterdispenser... Bekijk bericht
Wat een regelrechte ramp zijn de wasmachines van Samsung. Mijn eerste Samsung-machine ging binnen anderhalf jaar vier keer kapot. Vier keer!... Bekijk bericht
Mijn was machine sinds vorige jaar begind raar te doen na starten met een programa stopt van zelf soms 15mn na start, ik heb melding gemaakt hier ,... Bekijk bericht
Tijdens het starten van bijv het ai wash programma geeft die aan dat het nog een uur en 15minuten duurt.
Het is nu 13:00 dus de eindtijd zal... Bekijk bericht
Autodose nr 2 van de wasmachine werkt niet meer. Hij trekt alle wasmiddel leeg bij elke wasbeurt. Heb de lade reeds meerdere malen volledig... Bekijk bericht
Dag,
Mijn samsung van 4 jaar oud zijn de lagers van kapot gegaan. Samsung bied mij een coulance bedrag van de dagwaarde van de machine á €180,-.
... Bekijk bericht
Ik heb net een nieuwe wasmachine maar ik ben erg teleurgesteld in het smart gedeelte. Want ik kan de wasmachine niet op afstand starten. Ik had... Bekijk bericht